Yeni Çocuk

1.4K 65 14
                                    

"Beat okula gitmek istemiyorum" dedim aniden yolun ortasında durup. Mavi gözlerini sinirli bir şeklide üzerimde gezdirip yanıma geldi.

"Bak sevimli, seksi arkadaşım. Onlardan sonsuza kadar kaçamazsın! burada bulunanlar bir avuç gereksiz homofobik. Sen ailenle aranı düzelttin, ve herşey yolunda. Hadi gidiyoruz ve onlara ne kadar güçlü ve umursamaz olduğunu kanıtlıyorsun" koluma girip beni çekiştirğinde mecburen onu takip ettim. Bahçeye girdiğmiz anda tüm bakışlar üzerimde toplandı.

"Ibnelerin kızıda buradaymış." Okulun en havalı sürtüğü mia tiz sesiyle bağırdığında tüm okul gülmeye başladı.

"Kesin sesinizi ahmaklar topluluğu! Hepiniz boksunuz! Angel'ın ailesi sizi ilgilendirmiyor!"

"Duyuyor musunuz millet? Bizi ilgilendirmiyormuş. Şunu dinle bakalım. biz okulumuzda böyle gereksizleri istemiyoruz." Beatrice derin bir nefes alıp mia'nın üzerine yürüdü.

"Burada senden başka gereksiz göremiyorum ben. Tekrar söylüyorum. Bizimle uğraşmayın sonuçlarına katlanırsınız." Beatrice yanıma gelip koluma girdiğinde mia ve diğerleri hala beni öldürecek gibi bakıyordu. Binaya girdiğimizde durup ona baktım.

"Benim yüzümden onlarla kavga etmemeliydin" mavi gözlerini devirip saçını geriye doğru savurdu.

"Evet etmeliydim. Çünkü senin hiç bir suçun yok. Ailenin'de. Onlar sadece aşıklar angel. Sen bunu anladın. Onlardan özür diledin. Şimdi buradaki salakların söylediği şeylere taklıp kendini üzmeni istemiyorum."

"Ama ben-'

"Tamam konu kapandı esmer bomba hadi sınıflara gidelim ders başlayacak" onu başımla onaylayıp sınıfın yolunu tuttum. Malesef ortak dersimiz yoktu. Sınıfa girdiğimde herkes susup bana bakmaya başladı. Kimsenin yüzüne bakmadan sırama oturup çantamdan defterimi çıkardım. Birkaç dakika sonra edebiyat hocası bay swan içeri girdiğinde rahatlayacak nefes verdim. Çünkü herkes bana çok kötü bir şekilde bakıp kendi aralarında konuşuyorlardı.

"Evet bugün ki dersimizde--' bay swan'nin sözü çalan kapı ile bölündü. Kapı açlığında sınıftaki kızlar tuhaf sesler çıkardığında merak edip gelene baktım.

"Buyurun?"

"Ah. Ben yeni kayıt oldumda ilk dersim sizinle sanırım bay swan" gelen çocuğa şöyle bir baktığımda uzun boylu ve yeşil gözlü olduğunu farkettim. Hadi ama onun benimle asla ilgilenmeyeceğini biliyordum. Mia varken benim hiç şansım yok. Belki beatrice görünce aşık olabilir.

"Oturabilir miyim?" Düşüncelerimi bölen sesle başımı kaldırdığımda onu bu kadar yakından gördüğüm için heyecanlanmamaya çalıştım. bana gülümsüyordu.

"Tabii ki." Çantamı alıp oturması için yer açtığımda sessizce yanıma oturp elini uzattı.

"Ben stefan morgan" bir eline birde ona bakarken hızlı bir şekilde tutup gözlerine bakmadan konuştum.

"Angel malik." Elini çektğinde derin bir nefes verip dersi dinlemeye çalıştım ama ne kadar başarılı olabildim orası şüpheli. Tanrım lütfen ona aşık olmak istemiyorum. Hiçbirşey olmasın aramızda. Onunla mutlu olmama izin vermezler. Benim hakkımdaki dedikoduları duyduğunda benden kaçacağını biliyorum. O yüzden benimle yakın olmasına izin vermeyeceğim...

medya'da stefan var sizde aşık olmayın :P :D

Love ıs love 2 // ziamayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin