Sabah gözlerimi açtığımda zayn'nin neredeyse üstümde olduğunu gördüm. Tanrım yaşlandıkca daha fazla ağırlaşıyordu. Uyanmamasına dikkat ederek yataktan kalkıp üzerime Baksırımı giyip sandalydeki eşofmanın altını giyip uzayan saçlarımı elimle karıştırıp banyoya geçip yüzümü yıkadım. Bugün bizim için önemli bir gündü. On yedinci evlilik yıldönümümüzdü. Geçmişi düşündükçe ne kadar çok şey yaşadığımızı düşündüm. Ikimizde fazlasıyla acı çekip üzülmüştük ama şimdi mutluyduk. Evet. Bazen kıskançlıklarının zayn'i delirtebiliyordu ama bu engelleyeceğim birşey değildi. Banyodan çıkıp zayn'in yerde duran siyah tişörtünü giyip odadan çıktım. Merdivenlerden inerken mutfaktan yayılan konularla hızlı adımlarla oraya yöneldim.
"Günaydın baba.!"
"Günaydın bebeğim.. tüm bunlar-'
"Bugün evlilik yıldönümünüz ve ben size hediye almayı unuttum. Bu kahvaltıda size hediyem.. Um. Geç kalıyorum baba.. Şey. Bu gece beatrice ile kalacağım çok eğlenin" yanağıma hızla sulu bir öpücük bırakıp dışarı çıktı. Derin bir nefes alıp arkasından bakıp zayn'i uyandırmak için yukarı çıkacağım anda zayn gözlerini ovuşturarak aşağı indi. Umarım hatırlıyorsundur bay malik.
"Günaydın sevgilim"
"Günaydın canım" tabii ki hatırlamadı. Ne bekliyordum ki?
"Liam iyi misin?"dedi merakla. Onu duymamış gibi yapıp masaya oturdum. Ah. Meleğim ne kadar güzel şeyler hazırlamış.
"Tanrım neyin var yine senin?"
"Bugün ayın kaçı zayn?"
"12'si. Neden?" Gözlerimi kısıp elimi boşver anlamında sallayıp tabaktaki peynire çatalımı batırıp büyük bir parçayı ağzıma attım.
"Liam bugün.. Bizim.." Dedi yüzü düşerken sandalyeden hızla kalkıp mutfaktan çıktım.
"Sevgilim bekle.." onu dinlemeden odamıza gidip yatağın üzerine oturdum. Ne kadar çok kadın gibi davrandığımı düşünebilirsiniz evet öyle davranıyor olabilirim. Bu konular benim için önemli. Yatak odasına kokusu dolduğunda başımı kapıya çevirdim.
"Bebeğim ben..özür dilerim. bu konuda ne kadar hassas olduğunu biliyorum tamamen aklımdan çıktı. Özür dilerim." Yanıma gelip yatağın önüne eğilip eğdiğim başımı kaldırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Hayır karşılık vermeyecektim.
"Bebeğim?" Omuz silktiğimde beni omuzlarımdan itip yatağa yatırdıktan sonra üzerime çıktı.
"Istemiyorum zayn kalk üstümden" başını olumsuz anlamda sallayıp kendini iyice bastırıp dudaklarımı aralayıp inlememi sağladı.
"Hala istemiyor musun sevgilim?"
"Oh.. Imm. Dur.. ZAYN" adını inleyerek bağırdığımda sırıtıp boynuma yöneldi.
"Beni affettin mi?"
"Hayır" dişlerini boynuma geçirdiğinde ellerimi saçlarına geçirip çekiştirdim. Bir yırtılma sesiyle gözlerimi açtığımda elindeki siyah tişörtün parçasını omzunun üstünden bir köşeye fırlattı.
"Çok güzelsin sevgilim" eğilip karnıma öpücük bıraktığında titrediğimi hisettim. Benimle resmen oynuyordu.
"Lütfen. Zayn." Başını kaldırıp dudaklarıma bakarak konuştu.
"Lütfen ne?"
"Beni becer" sözlerimden sonra melodik kahkahası odada yankılandığında üstümüzde kalan kıyafetlerden hızla kurtulduk.
"Hazır mısın?" Başımı salladığımda hızlı bir şekilde içime girdi.
"Biraz yavaş ol"
"Bunu 'beni becer' demeden önce düşünmeliydin sevgilim.. Ahh. Hala çok fazla darsın" sözleriyle inlerken o hızını arttırmıştı. Sonunda ikimizde rahatlayarak birbirimizden ayrıldığımızda çıplak omzuma bir öpücük bıraktı.
"Yalan söyledim.."
"Ne?
"Evlilik yıldönümümüzü nasıl unutabilirim bebeğim, hepsi hazırladığım sürprizin bozulmaması içindi, geçen sene bana zorla söylettirmştin."
"Çok kötüsün. Gerçekten unuttun sandım"
"Hayır unutmadım.. Şimdi biraz uyuyalım akşam için biraz daha enerji toplamalıyız" arsız sırıtışı yüzüne yayılırken ona sıkıca sarılıp gözlerimi kapattım. Evet ben bu mükemmel adamla tam 17 yıl geçirdim. Ve bir 17 yol daha onun kollarında olabilirim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ıs love 2 // ziamayne
FanfikceKalbi kırık zayn liam'ın bitmek bilmeyen aşkı karşısında ne yapacak? TAMAMLANDI!