Tekrar başa dönüyoruz!

1.3K 67 7
                                    

Harry e Louis gittiğinden beri liam hiç konuşmamıştı. Neler düşündüğünü biliyordum. Beni hala Harry'den kıskanıyordu. Birilerinin en ufak bir imasından başka anlamlar çıkarıp kendine sorun yaraıyordu. Tüm bu saçmalıkları düşünmeyi kesmesini, onu sevdiğimi söylemekten yoruldum. Angel sevimli bir şekilde gülüp yanağıma sulu bir öpücük bıraktı.

"Bu gece için teşekkür ederim." Kaşlarımı kaldırıp sorar bir ifade ile baktım.

"Şey. Beatrice benim ilk arkadaşım. Onun ailesi ile bir geçmişiniz olmasına rağmen çok iyi karşıla-'

"Bebeğim. bunun bir önemi yok. Sen mutlu ol. Babanla bu bize yeter." Yanağıma tekrar bir öpücük bırakıp odasına gitti. Bende mutfakta saçma şeylerle uğraşan kocamın yanına gittim. Geldiğimi farketmemişti.

"Liam?"

"...."

"Sevgilim?" Elindeki bardak yere düşüp parçalara ayrıldığında çikolata kahvesi gözlerimle buluştu.

"Geldiğini duymadım" dedi yere eğilip kırık parçaları elinde toplarken parmakları arasından koyu kırmızı sıvı yerde küçük bir göl oluşturmuştu.

"Liam elini kestin!" Eline bakıp parçaları fırlatıp parmağını tutmaya başladı.

"Bırak bakayım" dedim eline uzandığımda yerden kalıp musluğun altına tutup elini yıkadı.

"Ben hallettim!"

"Senin neyin var?" Sinirli bakışlarla beni süzüp mutfaktan çıktı. Tanrım işte başlıyoruz!

"Neyim var!?.. Bir düşün bakalım benim neyim var.? Bu herif her yerden çıkmak zorunda mı?"

"Ben ne yaptım Lee? Ben mi gelsin istiyorum? Beatrice'in ailesi olacaklarını nereden bilebilirdim?"

"Onları hayatımda istemiyorum. Ben.. B-ben..-'

"Sen hala korkuyorsun, beni kaybedeceğini, hala Harry'yi seçeceğimi, seni bırakacağımı düşünüyorsun! Bunları yıllar önce aştığımızı düşünmüştüm. Liam artık hepimiz yetişkiniz. Onların böyle saçmalıklarla uğraşmadıklarına eminim!" Gözleri şaşkınlıkla büyürken kollarını göğüsünde birleştirdi.

"Demek saçmalık?"

"Evet. Yaptığın, hissettiğin herşey saçmalık. Kıskanman da büyük bir saçmalık. Liam biraz büyü artık. Biz evliyiz. Bir kızımız var. Onunla mutlu bir şeklide hayatımza devam etmemiz gerekirken, sen ikimizi huzursuz etmek için uğraşıyorsun. Yeniden başa dönüyoruz!" Çikolata rengi gözlerinden yaşlar çoktan akmaya başlamıştı.

"Seni, kıskanmam saçmalık değil. Geçmişi unutmaya çalıştıkça karşıma çıkıyor. Ne kadar görmezden gelmeye çalışsamda senin Harry'e olan aşkınla çok mücadele ettim. Her zaman içimde bir korku ile yaşadım. Günün birinde harry gelip senden özür dilese, pişman olduğunu söylese benden gideceğini düşünüp durdum. Elimde olan birşey değil. Hep düşündüm. Ve yıllar sonra onu karşımda görmek beni delirtti. Çünkü seni kaybetmekten hala korkuyorum." Konuşması bittiğinde ona sıcak bir öpücük verdim. Tanrım bu kadar zaman benimle bunların hiç birini paylaşmamıştı.

"Şimdi beni iyi dinleyin bay malik.." 'malik dediğimde gülümsemişti. "Evet geçmişte Harry'e aşıktım. Bunu en iyi bilenlerden biride sensin. Ama onlara işkence ettiğim zamanlarda sen engel olmuştun bana. İşte o günden sonra ben Harry'i içimde öldürdüm. Sonra, tüm herşeyimi sana verdim. Evet seni çok uğraştırdım. Pes ettiğin zamanı, gidişini hiç unutmadım. Ama döndüğünde herşeyin farklı olacağına dair kendime söz verdim. O günden sonra sana ne düşünce nede eylemde ihanet etmedim. Benim aşkım sensin liam.. ilk'im olmanı çok isterdim. Seni Harry'den önce tanımayı isterdim. Hayatımda iki defa aşık oldum ve ikincisin gerçek aşkım olduğunu farkettim. Artık geçimişi unut sevgilim. Şimdiye bak.. Biz şimdi mutluyuz ve bu bir ömür devam edecek"...

******

Geç geldii ve bölümü hiç sevmedim. Çok kez silip tekrar yazdım ama yine saçma oldu. Neyse pazar günü yeni ve güzel bölümle telafi edeceğim :) ve Angel ve beatrice'i merak edenler varsa resimlerini yorumda paylaşacağım :3

Love ıs love 2 // ziamayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin