1 yıl sonra...
"Liam hadi ama uyan artık!" Sinirle merdivenleri çıkıp odamıza girdim. Resmen yatakla ilişkiye girmiş gibi duruyordu.
"Liam kahvaltı hazırladım herşey bozulacak lütfen.!"
"Zayn çok uykum var sevgilim bir-'
"Hayır! Hemen o koca kıçını yataktan kaldırıp aşağı geliyorsun barda prova var unuttun mu?" Oflayarak yataktan kalkıp odada bulunan banyoya girdi. Bugün evliliğimizin birinci yıldönümü.. Evet bunu ilk hatırlayan benim hediyemi bile çoktan aldım ama liam bunu unutmuş görünüyordu. Mutfağa geldiğinde günaydın öpücüğümü verip sandalyeye oturdu.
"Provadan sonra bir program yapma bebeğim seni çok güzel bir yere götüreceğim." Gözlerim sevinçle parlarken başımı sallayıp onayladım. Evliliğimiz harika gidiyordu ilk aylarda çok kavga ediyorduk mesela 2.ayımızda neredeyse boşanacaktık.. Öyle büyük bir sorun yoktu sadece liam'ın kıskançlıklarının bunaltmasıydı.. Ona ikinci bir şans verdiğimde bunu en iyi şekilde değerlendirmişti. Bardaki işimizden oldukça iyi para kazanıyorduk. Ikimiz bir grup gibiydik. Tabii bazı müşteriler bizim gay olduğumuzu öğrendiklerinde fazla tepki almıştık ama yinede bizi dinleyenler daha önemliydi. Herşey güzeldi ama bir eksiğimiz olduğunu düşünüyordum.. Bunu bu akşam ona söyleyeceğim. Umarım olumlu karşılar..
***
"Liam burası çok güzel" her tarafı mumlarla çevirli bir deniz kenarındaydık. Yani burası bir restorantın bahçesiydi. Ve liam burayı ikimiz için hazırlamıştı. Ben onun unuttuğundan eminkken o burayı hazırlamakla meşguldü. Bir kere olsun beni şaşırtmaktan vazgeçmiyordu. Tanrım iyi ki onu karşıma çıkardın. Eğer onun sevgisi olmasaydı belki ben çoktan ölmüştüm..
"Buradaki yemekleri sevmeceğini bildiğim için yemekleri ben evde yaptım" şaşkınca ona baktığımda hafifçe güldüm.
"Hiç gülme! Hint yemekleri sevmiyorsun bende yapabileceğim başka birşey bulamadım! Adama kabul ettirene kadar ne kadar dil döktüm biliyor musun?"
"Benim saf sevgilim neden başka bir yere gitmeyi düşünemedin?" Omuz silkip dudaklarını büzdüğünde kasıklarımdaki baskı ile rahatsızca kıpırdandım. Dudaklarını ısırmaktan vazgeçmeli.
"Ben burayı çok seviyorum. Hem klasiklikten uzaklaşmış olduk. Hadi yemeğini ye.." Ona gülümsediğimde yanakları kızarmıştı. Evet biz böylede garip bir çifttik. yemekler bittiğinde sıra hediyelere gelmişti ben ona uzun zamandır almak için para biriktirdiği gümüş kaplama saati almıştım. Saati gördüğünde bir bana birde elindeki kutuya şaşkınca bakıyordu.
"Zayn ama bu çok pahalı ne--'
"Senden daha önemli değil sevgilim, iyi günlerde tak" gülümsediğinde saati sol koluna takıp utangaçca gülümsedi.
"Çok teşekkür ederim aşkım.. ee benim hediyem biraz sönük kaldı galiba?" Sandalyeden kalkıp arabanın bagajından göremediğim birşeyi alıp kapattı geldiğinde elinde büyük bir çanta vardı. Çantayı açtığımda küçük bir resim tuvali ve bir çok boya grafiti için malzeme vardı.
"Beğenmedin değil mi?" Yüzü üzgün bir şekilde düştüğünde dudaklarını dudaklarıma hapsettim.
"Bebeğim en sevdiğim şeyi almışsın, uzun zamandır hiç çizim yapmamıştım. Bunlar çok güzeller teşekkür ederim"
**
Eve geldiğimizde kendimizi yorgunlukla kanepeye attık. Konuşmak için bir fırsat arıyordum. Ama sanki kelimeler boğazıma dizilmişti. 'Söyle zayn bunda korkacak birşey yok' diyerek iç sesim hemen olaya dahil oldu. Derin bir nefes alıp dikleştim ve elini tuttum.
"Sevgilim sana birşey söylemeliyim" gözlerimiz buluştuğunda yutkundum. Hadi ama yapabilirim.
"Dinliyorum canım"
"Liam ben.. b-ben çocuk istiyorum" boş gözlerle bana baktığında istemediğini anlamıştım.
"Çocuk mu?.. Yani evlat edinelim?
"Sen Yada ben doğuramayacağımza göre..?" Kaşlarını çattığında kalbim korkuyla atmaya başladı. Hızlı bir şekilde kanepeden kalkıp arkasını döndü.
"Bunu düşünmek istiyorum zayn. Bana biraz zaman verir misin?"
"Tabii düşünebilirsin" başka birşey söylemeden yukarı çıktı. Bu fikir o kadar kötü mü? Evimizde minicik bir bebek olsa güzel olmaz mı? Belki benimle bir çocuk büyütmek istemiyordu. Ah, hayır, lütfen bu yüzden onunla aramızın kötü olmasını istemiyorum. Tanrım bize yardım et..
Bölüm güzel olmadı özür dilerim :( çok güzel bir aşk filmi izledim aklıma nedense bu fikir geldi. Bir sonraki bölüm telafi edeceğim.. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ıs love 2 // ziamayne
FanfictionKalbi kırık zayn liam'ın bitmek bilmeyen aşkı karşısında ne yapacak? TAMAMLANDI!