Büyük sürpriz..

1.3K 65 16
                                    

"Zayn lütfen bozma masayı"

"Açım liam! Gelmeyecekler işte. Neden bekli-" zayn'e uyarıcı bir bakış attığımda susmak zorunda kaldı. Angel ona 15.yaş gününde aldığım beyaz elbiseyi giymiş ve saçlarınıda dalgalandırmıştı. Şimdi tam anlamıyla bir Melekti.

"Nasıl olmuşum?" Kendi etrafında dönüp bize gülümsediğinde zayn yanına gidip kollarını beline doladı.

"Çok güzelsin bebeğim." Zayn'den önce ben konuştuğumda bana bakıp kıkırdadı.

"Sizde çok yakışıklı olmuşsunuz baba." Birbirimize iltifatlar ettiğimiz tatlı anı bozan zil sesiydi. Angel telaşla saçlarını düzeltip kapıya yürüdüğünde zayn'in yanındaki yerimi aldım. Tüm bu hazırlıklar ne için diye sorarsanız. Kızımızın ilk arkadaşı beatrice'in ailesi ile tanışacaktık. Sesler duyduğumda kapıda görünen yüzlerle donup kalmıştım. Bu imkansız öyle değil mi? Zayn'le birbirinize baktığımızda onunda benim kadar şaşırmış olduğunu gördüm.

"Baba?" Angel'ın sesi ile kendime geldiğimde önce Harry'nin elini sıkıp sonra louis ile aynı şeyi tekrarladım. Hala inanamıyordum. Beatrice onların kızımıydı?

"Yemekler hazır isterseniz başlayalım?"

"Olur" harry konuştuğunda sesinin daha çok boğuklaştığını farkettim. Hep birlikte masaya geçtiğimizde karşılıklı olarak sandalyelere oturduk. Yemek büyük sessizlikle geçiyordu. Karşımda onları görmeyi hiç ama hiç beklemiyordum.

"Sizin neyiniz var?" Beatrice konuşnana kadar kimse kimseye bakmamıştı. Kızgın çıkan sesiyle ben harry ile göz göze geldim.

"Birşey yok tatlım ne ola-'

"Baba ben salak değilim. Dördünüz birbirinize çok tuhaf bakıyorsunuz."

"Beatrice! Babana sesini yükseltme!" louis uyarıcı bir şeklide kızına baksada ufaklık susacak gibi görünmüyordu.

"Bir açıklama istiyorum. Neden böylesiniz?" Louis ve harry kızılarına söz geçiremeyeceğini anladıklarında bize baktılar.

"Beatrice.. Bunu yemekten sonra konuşalım mı?" Zayn yumuşak bir sesle konuştuğunda küçük kız onu başıyla onaylayıp yemeğine geri döndü. Tanrım geçmişimizi çocuklarımıza anlatacaktık. Bu ufaklık neden böyle meraklı ki?

******

"Yani siz önceden birbirinizle sevgiliydiniz?"

"Evet.." Angel kaşlarını kaldırıp hepimizi süzğünde dudakları kıvrıldı.

"Siz yakışmıyorsunuz" dedi louis ve beni gösterirken. Louis gözlerini devirip sıkıntı ile ofladı.

"Ama bay malik ve babam yakışıyorlar" angel bu defa kaşlarını çatıp harry ve zayn'i süzerken başını olumsuz anlamda iki yana salladı.

"Hayır.. Bence bay tomlinson'la bay harry birbirine uyumlu." Ah meleğim benim. Güzel kızım.

"Herneyse bence artık küs kalamazsınız değil mi?"

"Beatrice bırakta buna biz karar verelim tamam mı tatlım?" Dedi harry. Ilk defa onunla aynı fikirdeydim.

"Ama baba biz angel ile arkadaşız. Siz--'

"Siz arkadaşlığa devam edebilirsiniz, ama diğer konu biz büyükleri ilgilendiriyor küçük hanım." Beatrice oflayarak Louis'in yanına oturduğunda angel benim yanıma geldi. Yıllar sonra çocuklarımız sayesinde bir araya tekrar geldik bakalım budan sonra ne olacak ?

*####*

Ara vereceğimi söylemiştim, ama içimden gelmedi. Bazı kötü olaylar yaşadım ama devam etme Kararı verdim. :3 sizi bırakamıyorum ben ya ;)

Love ıs love 2 // ziamayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin