-Cum ai știu unde sunt. ?
-Ducesa mia spus.
-Mă duci acasă. ?
-Acasă la mine . Trebuie să vorbim. , și nu cred că ești pregătită s-o vezi pe ducesa așa.Goală, cu o simplă haină, sigur nu era pregătită.
-Mulțumesc. , mereu ști ce e mai bine.
-Nu mereu, te asigur.Nu mai zise nimic până ajunse la casa lui Adrian. Coboară din mașină și intră în casă. Sus pe scări se afla un bărbat brunet, care Elisa îl cunoștea ca maior Giles. Avea pe față o expresie de surpriză, și incepu să coboare.
-Doamne, ce sa întâmplat. ?
-Am avut o bătaie cu Steigler. -răspunse Adrian -. Mulțumită ducesei am ajuns la timp. Nu știu ce ia făcut bastardul ăla.
- El nu ma violat. Ai ajuns înainte s-o facă.
-Gata acum, bine că nu sa întâmplat nimic. Acum cred că a venit vremea să-mi povestești tot.
-Nu știu de unde să încep.
-De la început. Zi-mi numele tău.
-Sunt Elisa Tauber. Nu sunt contesa. ..contesa e mama mea. Contele Langen era tatăl meu.
-Contele era tatăl tău. ?
-Da. Majoritatea povesti o cunoști. Contele a murit acum trei ani. Am trei frați, Karl, Peter și eu. Tata era un bărbat minunat și lam iubit toți mult. A pierdut toată averea în tinerețe și a fost obligat să plece din Austria. După moartea lui , Karl și Peter au intrat în armata austriacă.
-Frații tăi sunt aici. ?
-Doar Peter. Acum șase luni Karl a fost ucis aici în Viena. Nu sa descoprit cine a făcut-o, dar în scrisoarea pe care a primit-o mama după moartea lui , Karl aflase de un trădător numit Halcon.
-Halcon. ? Așa se numește. ?
-Da, de ce? Ști ceva de el?
El nu răspunse, dar expresia din ochii lui indicase că era o formă de conexiune.
-Continuă.
-Nu știu din ce motive. , Karl era sigur că Halcon era unul dintre cei trei bărbați. Petigru. , generalul Steigler, și unul Becker. Încerca să afle cine este când a fost ucis.
-De asta ai venit la Viena. ?
-Exact.
-Și fratele tău Peter. ?
-Nu cunosc situația lui. Nu știe nimic de asta. Sper să-l pot întâlni dar nu am avut timp.
-Aplaud dorința ta de a face dreptate, dar mă surprinde cum mama ta tea lăsat în ceva așa periculos.
-Poate nu ar fi permis. , dar știa că voi veni pe cont propriu.
-Ai probe că Steigler este spionul. ?
-Încă nu. , dar le voi avea . Credeam că în condiția de a fi amanta lui, poate îmi spunea secretele. Am crezut că voi reuși.
-Dar nu ai putut. Nu ești pentru așa ceva.
-Mama era actriță. Credeam că puteam și eu să simulez dar nu mă dau bătută.
-Ce te face să crezi că este Steigler. ?
-Trebuie să fie el. Ce sa întâmplat în seara asta cum poți avea îndoieli. ?
-Dar asta nu înseamnă că este el.
-Dar...
-Pentru început, Austria este în război. Conversația pe care ai auzit-o poate era despre altceva, poate ai interpretat tu greșit.
-Dar Samuel a zis că se va asigura ca mesajul să ajungă la destinație și. ..
-Deja miai spus ce a zis, dar tot nu cred că generalul este spion. Cred că confunzi brutalitatea lui cu ideea că este trădător țări lui. Nu sunt aceleași lucruri. Investigația ta a ajuns să descoperi că frații lui Steigler au murit de mâinile lui Napoleon. ? Au murit acum patru ani. De atunci Steigler urăște francezi.
-Eu credeam. ..credeam că e o mască să acopere fiind Halcon. Nu cred că este nici Petigru.
-Nici eu nu cred. , dar putem vorbi despre asta mâine.
-As vrea să fac o baie.
-Vei face dar acum dormi un pic.
În liniște abandonează camera.Jamie se afla lângă foc așteptându-l.
-Ce vei face. ?
-Sa stau departe de ea. Nu o voi mai obliga să facă nimic. Trebuie să-l întâlnesc pe investigator, povestea ei nu se termină aici, era așa obosita că nu am vrut s-o presionez. Voi vorbi cu ea mâine când mă întorc.Adrian avea nevoie să plece . În loc de asta stătea ca o stâncă în salonul investigator -ului povestondui tot ce aflase de la ea.
-E o istorie lungă.
-Sper să afli ceva despre frații ei.
-Mă ocup imediat.
Cu un salut rapid, Adrian se întoarce și părăsește sala.
CITEȘTI
Pasiuni Periculoase
RandomTara ei natala este amenințată. Fratele ei a fost ucis după ce descoperise un spion ce vindea informații celeilalte tabere.Elisa decide să-l demaște pe trădător și începând din acest moment viata ei se transforma în ceva periculos. Se da drept o con...