capitolul 19

11 1 0
                                    

Elisa se îmbrăcase într-o rochie pentru ultima noapte în campament. În mijloc ardea un foc, și împrejur erau câțiva soldați. Adrian era printre ei , Elisa știa. , la fel și Becker.
Sub rochie nu avea nimic. Mergând. , lumina focului făcu rochia transparentă, văzându-se picioarele și soldurile, aștepta ca Becker s-o vadă.
Și Adrian o va vedea. Era la câțiva metri de ea vorbind cu o brunetă senzuală numită Nina.
Stomacul ei se învârtea și o cuprinse tremuratul. Când se apropie de ei , rămase surprinsă de vocea ei calmă.
-Bună seara. , văd că o cunoști deja pe Nina.
-Da. Iam cunoscut și pe frații ei mai mici.
-Colonelul tău, îmi spunea cum ai făcut să te aducă aici.
-Oh da. ? Și ce mai exact tia spus. ?
-Ca lai sedus. Iai promis căi faci mâncare.
-Iam promis asta. Cred că am fost nebună 
-Nu cred. Mie miar fi plăcut să gătesc pentru un bărbat care să mă privească cum te privește colonelul pe tine.
-Văd că te ai îmbrăcat pentru ocazie. -zise Adrian cu un zâmbet sarcastic.
-As putea spune că da. Acum scuzați-mă, vreau sai mulțumesc maiorului.
-Desigur.
Elisa se apropie de Becker, care acesta fuma o pipă.
-Bună seara. , maior.
-Bună Elisa.
-Vream să-ți mulțumesc.
-A fost o plăcere.
-Nu ai nici o femeie aici care să aibă grijă de tine. ?
-Am învățat să am grijă de mine singur.
- Nu ești căsătorit. ?
-Nu.
-Ești un bărbat atractiv, cred că orice femeie te-ar putea avea.

-Pentru moment, sunt bine așa. Și cred că colonelului nui va plăcea asta.
-Avem un acord. Fiecare facem ce ne place.
-Nu asta am auzit.
-El are multe femei, și eu sunt una din ele.
-Cum ți-am spus Elisa. , sunt bine așa.
-Putem fi doar simpli amici.
-Miar plăcea să-ți fiu amic.
-Maine plecăm. Ști încotro. ?
-Unde aproape de Viena. Este tot ce știu.
-Napoleon este apropie.
-Da.
-Ducele. ..
-Mă tem că nu am acces la planurile lui. Întreabă -l pe colonel poate el știe.
-Ești ajutorul lui, și credeam că ști ceva.
-Nimic .
-Nu mam gândit la asta. Nu trebuia să te întreb.
-Nu e nimic. Ești nouă în asta.
-E adevărat. Dar mereu voi fi o curioasă. Sigur nu e nimic rău în asta. Se face târziu, noapte bună maior.
-Noapte buna, Elisa.
Becker o privi plecând , și Elisa se întreba oare ce gândi despre ea. Poate el avea o femeie în altă parte și îi era fidel. Intră în baracă și Adrian o privi.
-Cum a fost. ?
-Nu cum mam aștept. Nu îl interesez.
-Nu fi proastă. Poate simulează, nu e nici unul care să nu mă ingelozeze , crezând că fac cu tine lucruri deocheate.
-Dar tu nu faci nimic. Nu mă săruți, nu mă îmbrățișezi. De ce nu mă dorești. ?
-Despre ce vorbești. ?
-Nu mă mai vrei.
-Asta crezi. ?
Îi ia mâna și io pune pe pantaloni . Avea o erecție palpitantă.
-Atunci de ce. .?
-Pentru că miam promis că nu te mai ating. Team forțat să te culci cu mine. Team șantajat, și nu-ți mai cer până la contrariu. Vrei să fac dragoste cu tine. ?
-Nu contează ce vreau. Sunt alte lucruri de ținut cont. Știu de tine și Cecilia. .
-Normal că ști. Dormeai în camera ei .
-Vorbesc de după ce am făcut dragoste cu tine.
-Despre ce vorbești. ?
-Mia spus că teai văzu cu ea.
-Minte. Am dus-o acasă, și în alte ocazii dar nu mam mai culcat cu ea. Nu am mai fost cu nici o femeie de la tine.
-Adrian. .
Îl cuprinde în brate și-l sărută.
-Vreau sa te simt, să te ating.
O sărută. Era un sărut ușor, care înflori pasionat și le cuprinse gurile cu totul. Lasă capul în jos și sărută sfarcurile, urmărind cum se măreau excitate.
Se ridică deasupra și-și potrivi corpul. Se misca viguros până când îi atinse adăpostul secret și umed. Își freacă ridicatura cu vârful mătăsos de butonul ei și intră adânc în ea. Devenira un singur trup și suflet.

A doua zi, Elisa împachetase puținele lucruri pe care le aveau.
-Suntem pregătiți de plecare. ?
-Curând. Vreau să-ți spun ceva.
-Nu-mi spune că îți pare rău ce de sa întâmplat aseară. Dacă e asta, nu vreau să te ascult.
Nu-mi pare rău. Aseară trebuia să fi avut mai multă grijă. De câte ori am făcut dragoste,te am  protejat. Aseară nu am  făcut-o. Dacă continui așa te-aș putea lăsa gravida. Nici unul dintre noi nu vrem asta.
-Mi ar plăcea să am unul cu tine,Adrian.
-Un copil cu mine, e ultimul lucru pe care lai dori. Eu nu mas însura cu tine, Elisa. Și dacă aș face-o, te-aș lăsa în casă și m-aș întoarce la viața mea. Sunt un soldat.
-Nu ma interesează.
-Ba da. Nu vreau să te rănesc.
-Celelalte femei știu să aibe grijă de ele, singure. Voi învăța.
-Dar nu...
-Dacă e să rămân. , asta va fi problema mea.
-Nu am vrut să zic că nu mă voi ocupa de copil. Dar tu meriți mai mult decât asta.
-Ești suficient pentru mine. Ești tot ce vreau. Voi vorbi cu femeile. ..dar nu te voi pierde.
-Ești sigură că asta vrei. ?
-Niciodată nu am fost mai sigură.
-Sunt un bărbat norocos. Foarte norocos.
Elisa zâmbi și-l ia în brate. Dacă știa într-un fel să-l cucerească, ea îl va face să se simtă cel mai norocos.

Pasiuni Periculoase Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum