Elisa se trezi tresarind din cauza unui coșmar. Întinde mâna să-l caute pe Adrian dar el nu era. Simți panica. "Doar sa dus să-l vadă pe Ravenscroft "își zise. El niciodată nu mai făcuse așa dragoste cu ea. Părea că vrea s-o consume, transformând-o o parte din sufletul lui.
Gândindu-se la asta, îi rupse inima, pentru că avea senzația că era finalul și nu începutul a ce vreea. Oare Adrian se despărțise de ea? Încerca să ignoreze asta și se îmbrăcase rapid.
În bucătărie era Nina cu un zâmbet de bun venit.
-Copii încă dorm. ?
-E o ocazie excepțională.
-Jamie și el a plecat. ?
-Da , împreună cu colonelul.
-Ar fi bine să le spună să rămână.
-Poate.
-Nu știu dacă aș suport asta. Îl iubesc mult.
-Știu.
-Aseară a veni la mine. Ceam făcu a fost frumos, dar și trist.
-Nici el nu vrea să te lase.
-Ar fi bine dacă aș crede.
-Nu știu multe despre iubire dar cred că el te iubește. Dacă și tu îl iubești trebuie sai spui.
-Am vrut s-o fac. Niciodată nu mi sa părut momentul.
-Te temi că dacă-i spui îl pierzi. ?
-Da.
-Trebuie să lupți pentru el. Zi înainte să plece.
Nina avea dreptate, chiar dacă stomacul i se întorcea doar gândindu-se la asta. Ce sar întâmpla dacă ea își va deschide inima și el doar ce simțise era doar dorință. ?
Când Adrian ajunse, era nervoasă și inima îi bătea de frică.
-Lucrurile vor continua cum am plănuit. Mia ordonat să plec la lupta. Jamie se va ocupa să vă ducă în Baden.
-Credeam că mai stai câteva zile.
-Timpul este scurt. Trebuie să plec. Ma conduci la poartă. ?
-Da , desigur
Adrian o cuprinse de mijloc și se îndrepta spre ușa. În câteva secunde ajunse și Adrian controla echipajul. Se întoarce să urce pe cal dar cuvintele Elisei îl făcu să se oprească.
-Nu-mi dai un sărut de despărțire. ?
-Desigur.
Elisa începu să plângă.
-Nu plânge, nu suport să te văd așa.
-Înainte să pleci, vreau să-ți spun ceva.
El îi cuprinde fața. -Te iubesc. Te iubesc cu toată ființa mea.
Tot corpul lui Adrian se puse rigid. Pentru moment nici nu respirase. -Vream să-ți spun. ,dar mia fost frica.
-Tu nu mă iubești. Poți crede acum, dar la final vei vedea că este doar o iluzie.
-Te înșeli. Eu nu sunt ca femeile din trecutul tău. Te voi iubi toată viata mea. Nu te vei întoarce. Asta este un adio, nu este așa. ?
-Aici stau. Mai devreme sau mai târziu ma voi întoarce.
-Dar nu la mine. Azi va fi ultima zi când mă îmbrățișezi și ma săruți. Totul sa terminat între noi nu? Aseară teai despărțit de mine.
-Trebuie să plec. Mă vei uita. Vei găsi pe altcineva să te iubească cum meriți.
-Nu vreau pe nimeni altcineva.
-Îmi pare rău. Niciodată nu am avut intenția să te rănesc.
-Știu. Dar mai ști ce cred. ? Că ești îndrăgostit de mine. Cred că este posibil să mă iubești cum o fac eu. Doar ție frică. Toată viata ai cautat iubire dar ai eșuat. Ești un las și din cauza asta vom suferi amândoi.
-Dacă vreun bărbat miar fi spus ce miai zis tu acum era mort. În acest caz îți mulțumesc pentru că mai informat despre ce crezi în realitate despre mine. Ai făcut ca despărțire noastră să fie mai ușoară. Adio contesa.Se întoarce și pleacă.
-Lam pierdut , Nina . Am făcut totul prost. . Lam îndepărta de mine.
-Ai făcut tot posibilul. E tot ce poate face o femeie. Va decide el ce va face în continuare.
Elisa credea că deja alesese. Trebuia să trăiască fără el.Ziua următoare părea a fi lungă. Elisa era decisă să-și facă ordine în viață. Jamie ajunse după amiază și intră în casă.
-Familia Kronos încă sunt în Viena. Mau asigurat că Nina poate sta cu ei. Mașina ne așteaptă. Vreau să vă văd instalații înainte să plec la Baden.
-Nu te preocupa, nu am intenția să plec.
-Am ordin să te duc. , Elisa.
-El nu mai are dreptul să-mi spună ce să fac.
-Nu fi proastă. Napoleon va ajunge imediat în capitala. În Baden vei fi în siguranță.
-În Viena sunt două sute de mii de persoane. Nu va fi asa ușor pentru ei.
-De ce vrei să rămâi. ?
-Vreau să continui ce am început.
-E o nebunie.
-Nu trebuie să fac nici un blestemat de lucru care nu am chef să-l fac. Nu plec.
-Adrian va fi dezgustat când va afla.
-Nu-mi pasa. Nici lui nu ia păsat.
-Chiar ești dificila femeie.
-Presupun că mă vei duce la ducesa.
-Dacă rămâi, vei sta aici să te veghez .
-Dar nu pot.
-Dacă vrei o chem pe Sophia. Dar tu vei rămâne aici, dacă nu , voi face tot posibilul să te târăsc până în Baden. Ce decizi. ?
-Bine, ai câștigat.
CITEȘTI
Pasiuni Periculoase
De TodoTara ei natala este amenințată. Fratele ei a fost ucis după ce descoperise un spion ce vindea informații celeilalte tabere.Elisa decide să-l demaște pe trădător și începând din acest moment viata ei se transforma în ceva periculos. Se da drept o con...