Nina încerca să se acomodeze în căruța plină cu fân pe care colonelul o confiscase pentru călătoria spre Viena. Îi era mila de prietena ei văzând preocuparea pe fața ei frumoasă și tensiunea colonelului pe care o avea în timp ce se apropia mai mult de Viena. Suspina, cu inima plină de simpatie pentru ei. Poate intro zi va găsi un bărbat care s-o iubească cum colonelul o iubea pe Elisa.
Luminile Vienei străluceau ca coroana împăratului. Când ajunse acasă, Elisa era terminată.
-Adrian. -țipă Jamie surprins -Mă bucur să te revăd.
-Și eu prietene.
-Lady Langen.
-Mă bucur să te văd.
-Și încântătoare damă este Nina -sise Adrian -ea și frații ei sunt prieteni cu generalul Klamer.
-E o plăcere. , domnișoară.
Maiorul se apleacă sărutându-i mâna.
-E o plăcere.
Interesul în ochii maiorului se accentuase. Așa că nu erau copii ei, ci frații. Nu avea soț. Formau o pereche magnifica, gândi repede Elisa.
-Cred că ar fi bine să mergem la somn. Maine avem o zi lungă.
Elisa încerca să nu se gândească la Adrian. , încerca să nu dorească să steie lângă el.
La final o învinse oboseala. Agață prosopul , și se luase cămașa de noapte cu ideea să se îmbrace, dar o aruncă. Goală se întinde în pat, era prea obosită să doarmă repede. Stinge lampa și închide ochii, dar somnul nega să vină.În timp ce și băga cămașa în pantalonii de călărit, cu părul încă ud după baie, Adrian se gândea la Elisa. Deschide ușa și intră în camera Elisei. Stătea în picioare mulțumit doar văzând-o. Lumina lunii cădea pe cearceaful ce acoperea silueta Elisei . Se apropie de pat s-o mângâie dar văzuse că și ea îl privea cum el o făcuse.
-Trebuia să dormi.
-Te așteptam.
El nu se îndoi . Se așează pe margine și se dezbraca. Se baga lângă ea și o sărută. Cu gura și mâinile, Adrian se daruise ei , zicându-i fără cuvinte cât de mult o iubește. Seara asta era tot ce-si mai putea permite. Doar în seara asta. Va lua de la ea tot cei oferea, și se ruga să fie suficient săi dureze toată viața fără ea. Corpul Elisei se arcui la orgasm, și inima lui se bucura de plăcerea ce i-o oferise. Îi deschide picioarele cu genunchi și se afundă în ea obligând o să ia tot de la el. În seara asta. , era doar a lui. A lui s-o mângâie. , s-o iubească. Adrian se întreba ce ar putea face să reziste singurătatea când nu va mai fi lângă ea.
CITEȘTI
Pasiuni Periculoase
De TodoTara ei natala este amenințată. Fratele ei a fost ucis după ce descoperise un spion ce vindea informații celeilalte tabere.Elisa decide să-l demaște pe trădător și începând din acest moment viata ei se transforma în ceva periculos. Se da drept o con...