20.

1.9K 128 0
                                    

- James Jackson. - ejtem kimérten a nevét.- Mondanám, hogy jó újra látni, de nem hazudok.- vigyorogtam.

- Hogy vagy?- kérdezte,mintha meg sem hallotta volna, amit az imént mondtam.

- Mit akarsz James? Mért nem sétáltál tovább, amikor megláttál?- nézek rá kérdőn.

- Nem tudom,én csak megláttalak, és hé itt van Lucy, de rég láttam gondoltam,aztán ideköszöntem.- magyarázta.

- Tényleg?- csinálok úgy, mintha meghatódnék.- Mikor is volt?- tettem hogy gondolkodok.- Hmm tudom is. Néhány éve egy esküvőn. Ja az miénk volt, ahol nemet mondtál az oltárnál. Ugye jól emlékszem?- mosolyogtam rá. A hölgy, aki mellettem ül felállt.- Ne tessék miattunk elmenni!- mondom.

- Ki megyek a mosdóba. Visszajövök majd.- sietett el. Remek. James leült a helyére.

- Lucy,nagyon sajnálom, hogy azt tettem veled. Nem lehetne hogy, nem barátok,de régi ismerősök legyünk, akik nem tépik egymást minden találkozáskor?- néz rám szomorú szemekkel.

- Nem tudok nem haragudni rád James.- mondtam a szemébe nézve. Annyi idő után, most először néztem a szemébe. Még jó,mert hogy most találkoztam vele azóta először.

- Annyi mindent átéltünk együtt. Sok mindenen mentünk keresztül,egymás kezét fogva. Nekem ezek feledhetetlen évek,pillanatok voltak, de nem úgy akarok emlékezni rájuk,hogy közben rossz érzés fog el,mert megbántottalak és ezért utálsz. Megérdemlem, de az emlékeink nem.- mondta,és szinte a szívemig hatolt. Csak néztem ki az ablakon,és mélylevegőt vettem.

- Rendben. Igazad van. Csak az esküvődre ne hívj meg!- néztem rá komolyan.

- Jó.- egyezett bele.- Most akkor megyek.-állt fel.

- Oké. Szia.- köszöntem el.

- Szia.- sétált el végül.  Hát ez fura volt, annyi év után beszélni vele.

A gép földet ért,és én még a szálloda nevét se tudtam,ahova megyek. Gyorsan megnéztem a címet, és fogtam egy taxit. Ami zavar, hogy reggel indultam,és itt most is reggel van. A gépen nem tudtam aludni, és otthon most van este,ami azt jelenti hogy aludnom kéne. Néhány órát pihenek,és utána lemegyek a partra,aztán este újra lefekszem aludni.

Nos,őszinte leszek. Ez nem úgy alakult ahogy szerettem volna. Ugyanis néhány óra helyett hatot aludtam. Elmegyek sétálok egyet,majd egy film kiséretében veszek be egy altatót estére. Aztán holnap kezdődik a nyaralás. Anyámnak írtam, hogy jól vagyok megérkeztem,csak nagyon fáradt voltam,és a szállodába érve kidőltem.

Reggel frissen,és üdén ébredtem,mosollyal az arcomon. Az járt a fejemben,hogy itt vagyok egy csodálatos helyen, azt csinálok amit akarok, és hogy mától minden máshogy lesz. Az évek alatt eltünt az a lány aki voltam. A sok csalódás és szégyen kiölte belőlem a magabiztos határozott lányt,de most visszatért,és senkinek sem hagyom, hogy újra elvegyem tőlem. Kiugrottam az ágyból,a mosdóba siettem. Rendbe szettem magam,felöltöztem. Persze csak az időjárásnak megfelelően. Fogtam a táskám, és a szálloda éttermébe mentem reggelizni.
Amikor már jól laktam, felcsaptam a napszemüveget, és a tengerhez mentem. Csak álltam ott előtte, és vigyorogva néztem. Aztán hogy nenézzenek bolondnak, leterítettem a homokba a pokrócomat és leültem,majd néztem a csodaszép,kék tenger vizét ahogy hullámzik. Nagyon melegem volt, és égetett a nap,így elmentem napernyőért. Leszúrtam a pokrócomhoz, és alatta bekentem magam magas faktorszámú naptejjel. Hasra feküdtem,elővettem a könyvet amit magammal hoztam,és olvasni kezdtem. Később, amikor elálmosodtam a sok olvasástól, a vízbe mentem. Nagyon jól esett. Először hidegnek éreztem, hisz a testem forró volt. Aztán megszoktam és élveztem. Tökéletes volt,amíg valaki fejbe nem dobott egy labdával,és a szemüveg le nem esett a fejemről. Az hagyján,de el is úszott. Amikor már épp megfogtam volna,valaki elkapta.

- Ez a tiéd?- kérdezte,s közben egymásra néztünk.- Ezt nem hiszem el. Lucy.- nevetett vidáman.

- Jason.- mosolyogtam rá,vagyis csak akartam,de inkább volt finrorgás. Mi van,most minden egyes exemmel összefutok,vagy mi?

- Leülönk valahova beszélgetni? Egyedül vagy? Hogy hogy itt?- árasztott el a kérdéseivel.

- Nincs rá semmi szükség Jason. Nászúton vagyok egyedül, mert a férfi aki eljegyzett,már a harmadik, ott hagyott az oltárnál. Nagyon jól elvagyok egyedül, de kösz.- magyaráztam el neki,elég durván,aztán elindultam a part felé.

- Figyelj Lucy, tudom hogy én is az egyik szemét voltam a háromból. Három? Jézusom Lucy, két év alatt két pasi is eljegyzett?- döbbent le.

- Nem, te hülye. Egy évvel az előtt hogy veled találkoztam, ott hagyott a vőlegényem. Azt hittem veled máshogy alakul, ezért igent mondtam,hisz szerettelek és bíztam benned. Kiderült hogy kár volt.- pakoltam össze a cuccaim.

- Este megiszunk valamit? Együtt.- kérdezte.

Az Örök Menyasszony [Befejezett]Where stories live. Discover now