&19&

948 75 8
                                    


,,Si pripravený?" uškrniem sa.

Stojíme na chodbe. Lightwood si drží rukou uterák a je pripravený na štart.

,,Nie." povie. Čakáme kým na chodbe nikto nebude. Aj tak to je jedno, lebo po tom, čo bude kričať to určite pritiahne pozornosť.

,,Tak bež." na môj povel si strhne uterák a rozbehne sa po chodbe.

Smejem sa ako vyšinutá. Myslím, že za chvíľu odpadnem od toľkého smiechu.

,,Som gej!" kričí Lightwood. Obráti sa na konci chodby a beží naspäť. Snažím sa mu dívať do tváre, aby som nevidela to, čo by som nemala vidieť.

Keď dorazil po našu izbu, schmatol uterák, čo som držala a vletel do kúpeľne.
Lightwood spôsobil dosť veľký šok. Ako kričal, tak na chodbu vyšla jedna stará dáma. Potom, čo videla nahého Lightwooda, asi dostala šok.

Myslím, že za chvíľu umriem od smiechu.
Bože, to bola teda zábava. Toto si musíme zopakovať.

.....

,,Nechceš už odtiaľ vyjsť von?" Lightwood sa zavrel v kúpeľni. Od vtedy, čo bežal po chodbe odtiaľ nevyšiel.

Takže to sú už presne tri hodiny.
,,Nie."povedal cez dvere.

,,Ale no tak, nič také hrozné sa nestalo." uškrniem sa.

,,Že nestalo?!" rozrazí dvere Lightwood.

,,Vedela som, že odtiaľ vyvezieš." zaškerím sa.
,,A teraz dovoľ,...idem sa osprchovať." vytlačím ho z kúpeľne.

.....


S Lightwood sme sa išli prejsť po hoteli.
Nakoniec sme skončili v jednom bare.

Tým, že čašník hovoril po anglicky sme sa bez problémov dohodli. Objednali sme si koktaily. Neviem, čo v tom je,, ale chutí mi to. Neviem, ako a koľko som ich vypila, ale môžem povedať, že sme sa s Lightwoodom opili.

.....

Do izby som sa dostala, ani neviem, ako.
Spadla som na posteľ a Lightwood vedľa mňa.
Pozriem sa naňho. Aj on sa pozerá.

,,Idem sa osprchovať." zoberiem si pyžamu a odtackám sa do kúpeľne.
Zamknem dvere, vyzlečiem sa a vstúpim do sprchy.
Dám si radšej studenú vodu, aby ma prebrala. Aj sa to podarilo. Mám pocit, že som menej opitá,  ako som bola.

Po osprchovaní si dám pyžamu.
V izbe je zhasnuté svetlo, takže Lightwood už pravdepodobne spí.

Snažím sa dostať potichučky do postele, no zakopnem o nejaký kus látky. Spadem na posteľ, presnejšie na Lightwooda. Môže byť karma ešte väčšia?

,,Čo robíš?"opýtal sa.

,,Snažím sa ísť do postele, ale niekto zhasol svetlo a nechal si na zemi oblečenie." vysvetlím mu.

Aj cez tmu vidím, že sa lišiacky usmieva. Debil. Bodaj by ho zrazil kamión.

,,Ak ma okamžite nepustíš, tak prisahám na svätého Anjela, že ťa zab-" prerušia ma jeho pery.

Prečo som sa pridala? Sama neviem.
Neviem, prečo sa toto deje. Ale viem, že ma Lightwood priťahuje. Vtedy, čo sa mi obtrel o ucho svojimi perami, som nechcela predpokladať, že by ma to rozhodilo. Ale potom, čo sme sa pobozkali na svadbe, musím uznať, že ten bozk sa mi trocha páčil. A vtedy na pláži. Myslela som, že sa roztopím.

Lightwood sa presunul na môj krk, kde mi urobil mokré cestičky až ku lemu môjho trička.

Svoje ruky presunul pod moje tričko. Jeho teplé dotyky mi pôsobili chvenie.
Začal mi zdvíhať tričko.

No zastavila som ho. Takto nie.
,,Bojím sa." šepla som.

,,Prečo?" pobozkal ma Lightwood a ruky dal na môj chrbát.

,,Je mi to trápne." odtrhla som sa od neho a prešla na balkón. A, čo. Som panna a nehanbím sa za to. Len,....takto o to nechcem prísť. Takto nie.

,,Povedz mi to." usmeje sa. Nie tak, ako vždy, falošne ale milo.

Chcem mu to povedať?
,,Sľub, že to nikomu nepovieš." pohrozím mu.

,,Sľubujem, na Svätého Raziela, že to nikomu nepoviem." chytí mi ruky a pobozká ich.

,,Vieš,....ja som ešte.....veď vieš."

,,Panna?" doplní.

Iba prikývnem.

,,Na tom nie je nič, zlé." usmeje sa.
,,Necháme to tak. Poď ideme spať. Hrozne mi treští v hlave." chytí sa za hlavu a urobí bolestnú grimasu.

Ani nevie, ako sa mi uľavilo. Bože, mám pocit, že mi padol kameň zo srdca.

,,Dobre." poviem a skočím šípku do postele. Lightwood sa nad tým zasmeje a ľahne si vedľa mňa. Po chvíli zaspíme.

Ahoj!
Som tu po dlhej dobe s ďalšiu časťou.
Som rada, že tento príbeh ešte niekto číta. Ďakujem za všetky votes a komentáre. Moc si to vážim.
Uvidíme sa u ďalšej časti.
Tvoja

Sofinka12

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sofinka12

Forever or never ✔Where stories live. Discover now