Po roku:
,,Sophia!" zakričal Alec.
,,Už idem." zasmejem sa. S Alecom ideme do reštaurácie. Obujem si lodičky, zoberiem si kabelku a vyjdem z izby. Mám preňho prekvapenie. A veľké.
,,Tie šaty si si dala kvôli mne?" uškrnul sa. Nie, vôbec.
,,Nie, vieš čo, dala som si ich kvôli jednorožcovi, ktorý prejde popri nás a bude roznášať poháre whisky." poviem sarkasticky.
Alec sa iba zasmeje a vtisne mi malý bozk. Od mojich narodenín sa toho veľa udialo. Ja a Alec sme vedúci Inštitútu.
Alec a ja sme do seba šialene zamilovaný. Takže Alec ma po pár mesiacoch požiadal o ruku krásnym romantickým gestom. Nie, ako vtedy.Teraz ideme do reštaurácie kde ma požiadal o ruku. Musím mu tam niečo povedať.
Naši rodičia odišli do Idrisu. Z Alecovho otca sa stal Inkvizítor.
Isabelle sa začína rozprávať viacej s Jennifer, ale Jennifer sa kvôli tomu mení na menšiu štetku. Clary chodí so Simonom. Jace a Zaira tiež spolu chodia a Jace nám prezradil, že chce požiadať Zairu o ruku.,,Ideme?" opýtal sa Alec.
,,Ideme." Preplietla som si s ním prsty.+++
Alec nám objednal rybu. No ja nemám chuť. Hormóny.
,,Alec?"
,,Prosím, Sophia?" usmial sa.
,,Vieš, Alec.....budeš otec."zasmiala som sa.
,,Čo?" nechápal.
,,Som....tehotná, Alec."KONIEC. TOTO JE KONIEC TEJTO KNIŽKY. DÚFAM, ŽE VÁS KNIHA POBAVILA, ROZPLAKALA. SOM RADA, ZA KAŽDÝ VOTES, KOMENTÁR A POZRETIA.
CHCEM LEN POVEDAŤ, ŽE POKRAČOVANIE NEUROBÍM!!
NEPÝTAJTE SA PREČO, PROSTE NIE!
ĎAKUJEMTERAZ CHCEM VŠETKÝM VEĽMI PEKNE POĎAKOVAŤ ZA VŠETKO. A HLAVNE CHCEM POĎAKOVAŤ MOJÍM KAMARÁTKAM KTORÉ MA DOKOPALI K TOMU ABY SOM TENTO PRÍBEH VYDALA.
A HLAVNE ĎAKUJEM MOJÍM ČITATEĽOM. BEZ VÁS BY BOL PRÍBEH O NIČOM.
VIDÍME SA PI ĎALŠOM PRÍBEHU.
P.S.: ČAKÁ VÁS EŠTE BONUS!
SOFINKA12
ESTÁS LEYENDO
Forever or never ✔
FanficAkoby som stála o to, aby som celý zvyšok života strávila s ním! S ním! Veď ho nenávidím! Obidvaja sa nenávidíme. A obidvaja sme tak hlúpy, že sme súhlasili a zachránili naše rodiny, jedným odporným zväzkom - manželstvo. ..... Shadowhunters fanficti...