,,Vyzerá to tak, že si prehrala."uškrnie sa.
Alec má už iba boxerky a ja spodné prádlo.
Šťastie mu pomohlo. Moje karty boli menšie ako jeho.,,Čo tak niečo iné." nahnem sa k nemu.
,,Nie, dávaj dole podprsenku." zasmeje sa nespúšťajúc zo mňa oči. Nahnem sa k nemu viacej. Viem, že mu zablúdili oči k môjmu výstrihu.
Frustrovane vydýchol. Uškrniem sa.A sadnem si na neho obkročmo. Zadržal dych. Zľahka ho pobozkám na krku. Zanechám tak mokrú cestičku, ktorá pokračuje až ku kľúčnej kosti.
Z úst mu vyjde vzdych. Okamžite ma chytí za boky a stisne ich.
Pozrie sa mi do očí. Aj ja jemu. Neviem, ako sme sa dopracovali od nenávisti k bozkávaniu, ale páči sa mi to.Alec mi prejde zubami po spodnej pere. Zavzdychám mu do úst. Chytím ho za vypracované brucho a hladkám ho.
Z bozkov sa Alec prepracoval na môj krk.
Saje mi pokožku na krku. Určite tam budem mať značku, ale nijako ma to netrápi.
Znova vyhľadám jeho pery a zahryznem mu do nej. Zjojkol ale bozkávať ma neprestal.
Alecove ruky sa presunú pod môj zadok a nadvihnú ma. Presúvame sa k posteli.
Alec sa odo mňa odtrhne a pozrie mi do očí.
,,Čo to robíme?" lapá po dychu.
,,Neviem, ale páči sa mi to." zasmejem sa.,,Mali by sme prestať." povie.
,,Alebo..." pobozkám ho. Bozk mi opätuje.
Jeho pery sú mäkké a sladké.,,Čo do pekla?!" zvrieskne niekto.
Rýchlo sa od Aleca odtrhnem a postavím sa.Obidvaja sme ticho a pozeráme na šokovanú Zairu a Jacea.
,,Vy ste sa bozkávali?" opýtal sa Jace.Sklopím hlavu.
,,Kedy?" Zaira sa postaví pred nás.
,,Čo kedy?"opýtala som sa.,,No kedy sa to....stalo?"
,,Alec, môžem s tebou hovoriť, osamote?"opýtal sa z ničoho nič Jace.
,,Hej."prikývne.
Alecov pohľad:
S Jaceom sme prešli do kúpeľne.
,,Čo to má do pekla znamenať?" zamračí sa.
,,Ja....ja..,neviem." sklopím hlavu.,,Čo sa deje Alec?"opýta sa Jace.
,,Neviem, čo sa deje jasné!" zhúknem po ňom. ,,Jace, odvtedy, čo som s ňou bol na dovolenke sa toho veľa zmenilo! Za ten týždeň ma priviedla párkrát do šialenstva! Neviem, čo sa so mnou deje! Nikdy som nič také nikdy nerobil pri dievčatách! Ale viem jedno, odvtedy, čo sme sa spolu vzali mi zmenila život! Úplne od základov! Ani som nevedel, že niečo také sa dá! Nemôžem za to, že jedna moja časť ju nenávidí a druhá miluje!" zvriesknem naňho. Práve som vykričal Jaceovi všetko, čo som mal na srdci.,,Vážne si povedal, že jedna tvoja časť Sophiu miluje?"
Vážne som to povedal? Ja som to povedal? Vážne milujem Sophiu?,,Asi." poviem.
,,Ach Alec, miluješ ju ako trebárs tvoj obľúbený sendvič alebo inakšie?",,Môj sendvič milujem ale u Sophii je to iné."
,,Tu máš odpoveď."zaškerí sa Jace.
,,Akú odpoveď?" zamračím sa nechápavo.,,Porozmýšľaj." odkedy je Jace taký dobrý v dávaní rád do života?
,,Počkaj! A, čo ty a Zaira?" uškrniem sa. Jace chytil troška červeného odtieňu, no za chvíľu to pominulo.
,,No, páči sa mi. Je iná ako ostatné, ktoré som stretol." usmeje sa.
,,A to bozkávanie?"opýtal som sa.
,,Aké?"
,,Nehraj blbého. Videli sme vás so Sophiou." zaškerím sa.,,No dobre, priznávam bozkávali sme sa,ale ani si nevieš predstaviť ako skvelo sa bozkáva." zasníval sa Jace.
,,Aj Sophia sa skvelo bozkáva, nato že je panna." usmial som sa.
,,Povedzme, že som to videl." povedal Jace s úškrnom na tvári.
(Medzitým) Sophiin pohľad:
,,Takže, ho máš rada." opakuje Zaira stále dookola.
,,Áno, možno viac ako kamaráta." poviem. Neviem kedy sa moje city k Alecovi takto prehĺbili. Ale je to niečo, čo som s nikým nezažila. Usmejem sa nad tým.,,A on?"opýtala sa.
,,Neviem." zvesím plecia.,,Ináč, čo ty a Jace?" zaškerím sa.
,,My, nič." zčervenali jej líca.,,Videli sme vás sa s Alecom bozkávať tam v spacáku." ukážem na spacák. Bože môj, však ten je Clary!
,,Ani nevieš, ako dobre sa bozkáva." zasmiala sa Zaira.
,,Nie neviem, ani nechcem vedieť." pretočím očami.
Zrazu si spomeniem na bozky od Aleca. Alec sa určite bozkáva lepšie ako Jace.Ahoj!
Tu je ďalšia kapitola.
Som rada za všetky pekné komentáre a votes.
Moc si to vážim.
Ďakujem. TvojaSofinka12
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Forever or never ✔
ФанфикAkoby som stála o to, aby som celý zvyšok života strávila s ním! S ním! Veď ho nenávidím! Obidvaja sa nenávidíme. A obidvaja sme tak hlúpy, že sme súhlasili a zachránili naše rodiny, jedným odporným zväzkom - manželstvo. ..... Shadowhunters fanficti...