,,Raphael." zasmiala som sa, že znova vidím starého známeho priateľa.
,,Sophia." povie s náznakom španielskeho prízvuku.
Podíde ku mne a pobozká ma na chrbát ruky. Raphael je dosť veľký romantik. S mám taký pocit, že ma chce. Ale vážne, nepríde vám divné, že vám stále bozkáva ruku, venuje vám viacej pozornosti než ostatným a stále sa na vás pozerá?
,,Poďte ďalej." vyzve nás, aby sme sa premiestnili do luxusnej obývačky.
,,Ahoj Simon."pozdravím mladého upíra sedieť na sedačke s mobilom v ruke. Určite hrá nejaké hry, ako ho poznám.
,,Čaute." zdvihne na minútku hlavu od mobilu.
,, Prosím, posadte sa." prejde popri mne Raphael a sám sa usadí do koženého čierneho kresla.
Ja si sadnem na gauč oproti Raphaelovi, Alec si sadne vedľa mňa. Na ďalšiu koženú sedačku si sadne Jace a na jej operadlo Zaira. Vážne som to videla alebo Jace pozrel kútikom oka na Zairin zadok?
,,Čo si dáte?"opýtal sa Simon.
,,Nič si nedáme." odpovie chladne Jace.Keďže je Simon zvyknutí na to, ako s ním zaobchádza Jace, nič si z toho nerobí.
,,Ani ty, Sophia?" pozrie na mňa Raphael.
,,No, možno čistú vodu." usmejem sa.,,Dobre." žmurkne na mňa a odíde do kuchyne, ktorá je o poschodie nižšie.
Zrazu som zacítila, ako sa okolo môjho pása omotala mocná ruka. Alecova ruka. Pozriem naňho s nadvihnutím obočím. Alec sa iba mračí a pozerá smerom kam zmizol Raphael.
Nechám to tak, spýtam sa ho potom.Tým, že Raphael je upír mi v sekunde prinesie vodu.
,,Ďakujem." usmejem sa a vypijem ju.,,Tak Raphael," začne Jace.,,kde je Sankco?"
Raphael sa zasmeje. ,,Magnus vám to nepovedal?"
,,Čo má mal povedať?" začudujem sa.
,,Magnus ho premiestnil do Idrisu. Čaká ho tam smrť za veci, ktoré vykonal. Vážne ste to nevedeli?" opýta sa.,,Nie."
.....
,,To nedáva zmysel." povie Alec. Zrovna ideme do Inštitútu. Prečo nám to nepovedali? Máme byť o všetkom informovaní.
Do Inštitútu sa dostanem ako prvá, no radšej by som tu teraz ani nebola.
Za stolom sedí človek, ktorého nenávidím už pekné dlho.
,,O Môj Bože." zašomre si popod nos Alec, keď sa objaví vedľa mňa.
,,Kurva." zanadáva Zaira.Ten človek, ktorý tam momentálne sedí je z našej strednej školy, a ako to je, že vraj na školách, vždy je tam nejaká šľapka. A z našej školy to je ona. Tá ktorá tu pred nami teraz sedí na stoličke.
Jennifer Blackwoodová.,,Ak sa teraz neotočí, máme šancu zdrhnúť." zašepkala nám Zaira do ucha.
,,Dobrý nápad." prikývnem.
,,Hej poďme." začneme sa pomaly prejsť na schodisko.,,Ahoj!" počujem hrozne piskľavý hlas.
Otočím sa a nahodím ten najviac falošný úsmev, aký existuje.,,Ahoj Jennifer! Čo tu robíš?" spýtam sa.
,,Pridelili ma sem." zasmeje sa. Z toho smiechu mi je navracanie.
,,Ahoj, Zaira." Jennifer to slovo doslova vypľuje. Je pravda, že ja som mala za nepriateľa Aleca a ona Jennifer.
,,Jennifer." povie chladne.
,,Ahoj Alec." usmeje sa a zavesí sa naňho. Je pravda, že Jennifer a Alec spolu "chodili" ale spolu nespali. Ani nemohli keď sa mi Alec priznal, že je panic.
,,Ahoj Jennifer." chudák Alec. Pozrie na mňa pohľadom -pomôž mi-. Vidím, že Jennifer ho chce pobozkať na líce. No tak to nie! Nikto nebude bozkávať môjho muža.
,,Jennifer, prestaň." poviem jej.
,,Prečo?" odtrhne sa od neho.,,Lebo nechcem, aby si mi tu bozkávala môjho muža." objímem Aleca okolo pásu. On si ruku prehodí cez moje rameno.
,,Muža?" vykríkne. Vidieť jej tvár, za to stálo.
,,Áno."
,,Ja som myslela, že sa nenávidíte." povie.
,,Časy sa menia." povie Alec.Chytí si ma okolo pása a prisunie si ma čo najbližšie. Omotám ruky okolo jeho krku.
Alec sa nahne a zľahka ma pobozká.
Usmejem sa do bozku. Toto mi chýbalo. Jeho pery prilepené na mojich.Keď sa odtrhneme od seba zistíme, že na nás nepozerá len Jennifer, ale všetci. Myslím, vážne všetci.
Zaira začne tlieskať, aby nebolo ticho. Pridá sa aj Jace. Nakoniec tlieskajú všetci.
Jennifer sa stále tvári kyslo, no aj ona nedobrovoľne zatlieska.Toto sa mi začína páčiť.
Ahoj!
Zase tu je nová časť.
Ak sa ti táto časť páčila zanechaj nejaký pekný komentár alebo votes. Ďakujem! Tvoja:Sofinka12
YOU ARE READING
Forever or never ✔
FanfictionAkoby som stála o to, aby som celý zvyšok života strávila s ním! S ním! Veď ho nenávidím! Obidvaja sa nenávidíme. A obidvaja sme tak hlúpy, že sme súhlasili a zachránili naše rodiny, jedným odporným zväzkom - manželstvo. ..... Shadowhunters fanficti...