4

2.7K 88 3
                                    

Lauren pov

Ik loop de woonkamer binnen. Rein kijkt op. naast hem zit een getinte jongen, die mij goed keurend aan kijkt. Ik bloos, want wooooow hij is knap.De jongen staat op. 'Hey ik ben Owen.' zegt hij en hij steekt zijn hand uit. 'Lauren.' zeg ik zachtjes. 'mooie naam, past bij je ' zegt Owen en hij lacht lief naar mij. 'Hey Rein ik ga naar boven ff gamen zie je zo, doei Lauren.' zegt hij. Dan loopt hij weg. Rein kijkt mij lachend aan. 'Die zit dus ook in dat bandje van mij.' zegt hij plagend. 'Oké leuke jongen, maar zullen we beginnen?' zeg ik Reins lieve ogen ontwijkend. Wat heb ik toch. net zo idioot reageren op Owen.En nu weer op Rein.

Rein pov

Ik sta Owen en Lauren lachend te bekijken. Sowieso vindt Owen haar mooi. Als Owen weg is plaag ik haar een beetje. tot mijn verbazing doet ze verlegen.

Ik pak de papieren voor ons project bij elkaar. ' Uh hier staat dat wij iets van elkaar moeten zijn. of partners of familie. mogen wij zelf kiezen.' zeg ik. 'Ow laten we dan maar partners doen. Dat verwacht niemand.' zegt ze snel. 'Haha nee wij zelf toch ook niet Lau.' zeg ik. Ze haalt haar schouders op.

na een uur keihard werken zijn we al een heel stuk verder. Lauren moet naar huis. ik zwaai haar uit, en loop dan naar boven waar Owen mij met een big smile op zit te wachten.

'Zo hoe was het met miss perfect.' zegt Owen. 'Goed al deed ze wel verlegen.' zeg ik verbaasd. 'Ze is echt mooi man.Als jij niks doet regel ik haar sowieso.' zegt Owen. Ik pak snel een controller en ga gamen tegen hem. De vraag ontwijk ik verder.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu