41

2.6K 66 6
                                    

Lauren pov

De dag erna word ik wakker en als ik naar Rein kijk voel ik honderd vlinders in mijn buik. Ik ben natuurlijk weer als eerste wakker. Ik ga op de bank zitten en verdiep me in een boek. Na een klein halfuur is iedereen wakker.'Uh wat gaan we vandaag doen.'zegt Jamie.'Ik wil samen met jou wat leuks doen schatje.'zegt Daan.'Ja hee wacht even wat de rest wil.'zegt ze lachend. Dan krijg ik een idee.'Hee uhm wat nou als we vandaag zeg maar stelletjes dag doen. En Rein en ik gaan op date ofzo. En dan morgen gaan we shoppen met de meiden en de jongens gaan wat doen wat zij leuk vinden?'zeg ik.'Ja leuk idee.'stemt iedereen toe. Ik kijk Rein nog vragend aan maar die staart alleen maar verliefd naar mij.Rebecca en Nils gaan naar een gamehal in de stad. Owen en Amber gaan een workshop latin dansen volgen ofzo. Jamie en Daan gaan bowlen.

En Rein en ik. Die gaan naar een kinderboerderij. De rest vind het zo stom. Maar je kan er pasgeboren lammetjes voeren met een fles. En dat lijkt mij echt geweldig! Dus we vertrekken naar de kinderboerderij. We krijgen een lammetje aangewezen en Rein aait lief over zijn koppie.'Wat een schatje.'zeg ik.'Wat jij of het lam.'zegt hij.'Haha het lam natuurlijk.'; zeg ik. Rein steekt plagend zijn tong uit.. We geven drinken en lopen daarna nog rond in op de kinderboerderij. Rein pakt na een tijdje mijn hand. Het voelt vertrouwd en heel fijn. Als we uitgekeken zijn op de kinderboerderij lopen we naar een café tegenover de kinderboerderij. We bestellen wat drinken en een appeltaartje. 'Ik vind het leuk met je.'zegt Rein. Dan word hij op zijn rug getikt een paar meisjes van jaar of 12 staan met verliefde blikken naar hem te kijken.'Rein, mogen we op de foto een selfie omggg.'zeggen ze. Ik lach. Ze kijken even naar mij.'Hey jij bent Lauren toch.'zeggen ze. Ik vind het stiekem wel eng hoe goed ze weten wie ik ben. Maar ach.'Jij bent zo mooi he.'zeggen ze. 'Ahh dankjulliewel, willen jullie ook een groepsfoto met Rein? Dan maak ik die wel.'zeg ik.'Ja en 1 met jou.'zeggen ze.'En uh hebben jullie weer.'zeggen ze.'Nee haha.'zeg ik. 'jammer jullie passen perfect bij elkaar. 'Zeggen ze.

Rein pov

Nadat de mainiacs weer weg zijn eten we rustig de taart op.Dan gaan we even naar het huisje. Er is niemand.'Zullen we anders straks uit eten gaan in de stad?'zeg ik. 'ja is goed zoek maar een restaurantje uit.'zegt Lauren. Ze loopt naar de kamer om zich even te verkleden. Ik kijk en vind een all you can eat met sushi en kipgerechten. Ik ben gek op kip en Lauren op Sushi. Ik pak mijn telefoon en reseveer voor 6 uur vanavond. Lauren komt weer binnen lopen. Ze heeft een minirokje aan en een witte croptop. In haar hand houdt ze nog een lang vest wat ze aandoet.' Je bent mooi.'zeg ik. Ze buigt zich voor over en kust me op mijn mond. Ik trek haar op de bank en maak de kus langer. Na een tijdje begint mijn mobiel te zoemen. Ik kijk duf op.'Het is al kwart over 5.'zeg ik verschrikt.'Haha uhh ja jou schuld; zegt Lauren lachend. Ik heb app van Owen dat hij ook toevallig bij all you can eat restaurant gaat eten met Amber. De rest is of een patatje gaan eten of pizzaria. Lauren pakt haar mobiel en leest haar apps. 'Wtf wie is dit.'zegt ze met een bange stem. Ze laat haar telefoon zien en ik lees wat er staat.

Hey bitch zit je weer achter Rein aan. Hij is van mij. Wat moet hij nou met jou? Ik ben veel leuker dan jij! Dat daten van jullie is snel afgelopen als ik in beeld ben bij hem! xxxxxxxxxx anomiem

Nu denken jullie van ze krijgt apps maar ze weet niet wie het is. Komt omdat het nummer geblokkeerd is! ik schrijf vooruit dus zal zorgen dat ik wat meer schrijf!

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu