Dit is het laatste hoofdstuk! hierna komt nog wel de Epiloog. Maar dit is wel het laatste hoofdstuk van dit verhaal. Ik ga dan verder met mijn verhaal over Owen en ook nog een verhaal over Daan! De link post ik onder de epiloog!
Rein pov
Ik trek mijn smoking aan. Vanavond is de avond, ik wil Lauren weer voor me winnen. En vanavond moet dat gebeuren. Ik spuit wat aftershave op en doe mijn haar goed. Dan ga ik naar Lauren. Ze staat al klaar. Ik kan helaas niet zien wat ze aan heeft. omdat haar jas er over heen valt. Ze glimlacht naar mij, 'Pak mijn hand.'zegt ze zachtjes. Ik pak haar hand en help haar in de auto. Mijn vader brengt ons naar het bal. We rijden er heen. Voor de ingang wachten Amber, Owen, Rebecca en Nils op ons. ; Wachten jullie maar beneden op ons.'zegt Amber. 'Oke schatje.'zegt Owen. Hij kust haar en loopt dan weg. Rebecca en Nils knuffelen en ik zwaai onhandig naar Lauren.' Tot zo.'zeg ik. Ze glimlacht weer. Dan lopen we naar beneden. We blijven onderaan de trap wachten. Dan start het liedje van Christina perri a thoussand years. En alsof het afgesproken is komen Lauren, Amber en Rebecca aan gelopen. Ik kijk naar Lauren die een jurk aan heeft die op die van Belle en het Beest lijkt. Ze heeft haar haren gekruld en het valt nu mooi op haar schouders. Ze komt aangelopen en ik pak haar hand. We beginnen te dansen. Ik zie de helft van de school naar ons kijken. Veel jongens die jaloers kijken omdat ik het mooiste meisje van school heb. En veel meisjes die jaloers naar Lauren kijken. 'I love you for a thoussand years.'zeg ik zachtjes. Lauren lijkt me niet te horen.'Je bent prachtig Lauren.'zeg ik dan wat harder. Ze kijkt op en in haar ogen staan tranen.'Waarom huil je.'zeg ik.'Loop even mee Rein.'zegt ze.
We lopen naar buiten en gaan op een bankje zitten.'Rein ik kan niet geloven dat we na alles wat er gebeurd is nog geen ruzie hebben ofzo. Dat ik niet gek van jou word. En jij van mij.'zegt ze zachtjes.'Lauren waarom zou ik ruzie moeten maken met het meisje waar ik van hou.'zeg ik.'Hou?'; zegt ze zacht.'Ja Lau ik hou van je. Dat deed ik al sinds we voor het eerst zoende.'zeg ik.'Maar Rein ik ik weet niet.'zegt ze. Dan staat ze op. Ze heeft het kettingkje wat ik haar gegeven heb vast.'Ik ga even drinken pakken.'zegt ze. Dan loopt ze weg mij beduusd achter latend.
Lauren pov
Ik snap zelf ook niet waarom ik weg loop van de jongen waar van ik hou. Rein hoort bij mij zoals van alles en nog wat bij elkaar hoort. Maar We zijn pas 15. Wat als ik mijn jeugd vergooi. Ik weet zelf ook dat het onzin is. Want wat bij elkaar hoort komt bij elkaar! Ik zie Amber staan. Haar ogen schitteren. Ze ziet er mooi uit.'Heey Lau heb je het naar je zin,.'zegt ze als ze mij ziet.' Ja jij ook Am.'zeg ik.'Ja ik kan niet geloven dat Owen en ik al zo lang samen zijn, en ik ben nog zo verliefd op hem.'zegt ze zacht.'Dat moet met jou en Rein ook weer gebeuren, weet je diep in mijn hart wist ik altijd al dat jij en Rein bij elkaar horen.'zegt ze.'Ik ohhh.'zeg ik.'Wat is er.'zegt ze.' Niks hoor.'zeg ik. Ik loop weer door en pak wat drinken. Ik zoek met mijn ogen Rein maar die is nog buiten. Dan krijg ik een goed idee. Ik loop naar de DJ en fluister wat in zijn oor. Hij antwoord dat het kan na 4 liedjes. Ik wacht en als het laatste liedje van de 4 klinkt loop ik naar buiten. Ik kijk naar boven. De sterren schitteren en het is een rustige avond. Rein zit inderdaad nog op het bankje. Hij staart voor zich uit.
De DJ gooit op het moment dat ik voor Rein sta het liedje aan wat ik aangevraagd heb.So close van de film Enchanted. Het is mijn favoriete film. 'Rein wil je wil je dansen.'zeg ik. Even kijkt hij me aan en lacht dan.'Ja niks liever.'zegt hij. Hij pakt me stevig beet en we dansen. Ik denk aan net toen hij zei dat hij 1000 jaar van me zou houden. Ik hoorde hem wel maar ik durfde het niet toe te geven. Ik haal diep adem en zeg dan een stukje van de tekst.'All that i want is to hold you so close.'zeg ik tegen zijn borstkas. Even ben ik bang dat hij het niet hoort.. Dan tilt hij mijn gezicht op.
'Lauren wil je weer mijn meisje zijn en nooit meer weggaan.'zegt hij.'Er is niks liever dan dat ik dat wil.'zeg ik. Hij buigt zich naar me toe en kust mij.'Ik hou van jou.'zegt hij.'Ik ook van jou.'zeg ik.
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en we blijven nog lang door dansen. I 'am Reins Maingirl!
Einde
JE LEEST
Reins main Girl (Mainsteet story)
FanficLauren is het populairste meisje van school, en iedereen vindt haar bij Rein passen. Alleen zij zelf niet. Toch leert ze door een stom project Rein goed kennen,