21

2.2K 65 0
                                    

Lauren pov

Ik werd wakker met onwijze honger.Vandaag was de dag dat Rein hopelijk voorgoed zijn geheugen terug krijgt.Ik stapte uit bed en maakte beneden 2 broodjes met hagelslag.Ik app nog wat met Owen, Nils en Daan.En ga dan richting Rein.

Ik zet mijn fiets neer en bel aan.Zijn moeder doet open.'Hij heeft goed geslapen.' zegt ze.Dan zie ik achter haar Rein verschijnen.Hij lacht als hij me ziet.Hij loopt naar me toe en geeft me een lief kusje.Dan gaan we weg.

Na een uur rijden komen we bij een klein zaaltje aan.We lopen naar binnen en Rein gaat zitten.Ik naast hem.Dan start er een film.

Rein pov

Ik kijk naar het witte beeld.Het filmpje begint met.'Hey wij zijn Mainstreet en dit is ons liedje stop the time.' Dan zie ik mezelf op treden bij juniorsongfestival.Daarna verandert het beeld en zie ik mezelf gek doen met 3 andere.Ineens komt er een liedje in me op.Ik zing heel zachtjes mee.En begin dan harder te zingen.'When we kiss my mind is blown.' zing ik.Lauren lacht en trekt me dan het podium op.De film stopt en er komen drie jongens aan gelopen.Met alle drie een microfoon in hun hand.Een geeft mijn een microfoon.Ze kijken me aan en dan start er een liedje.Even kijk ik onzeker naar de microfoon.En dan weet ik alles weer.Ik kijk Lauren aan en begin te zingen.'Ik zie je lopen hoofd naar beneden, Never know what to say.'

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu