38

1.8K 67 10
                                    

Ik krijg reacties dat dit hoofdstuk het niet doet.misschien omdat ik deze via de computer heb geupload . Dus ff aangepast

Lauren pov

Ik word met een uitgeslapen gevoel wakker. Ik pak mijn telefoon en zie dat het pas half 8 is. Ik kijk of Rein wakker is. Maar die ligt met zijn duim in zijn mond nog te slapen.Heel zachtjes om hem niet wakker te maken ga ik er uit. Ik had gister avond al kleding klaar gelegd dus die pak ik en loop er mee naar de badkamer. Niemand is wakker nog. Ik kleed me om en doe een beetje make up op. Mijn haar doe ik in een staart. Ik kijk even in de spiegel. Dan loop ik zachtjes de badkamer weer uit. Ik loop weer de slaapkamer in om geld te pakken. Ik wil de anderen verrassen door alvast broodjes en croisantjes te halen. Ik kijk naar Rein die mij ook aan kijkt.'Ik schrik me rot.'zeg ik zachtjes.'Haha wat ga je doen het is nog geen eens 8 uur.'zegt hij.'Ik wil broodjes enz  halen voor iedereen.'zeg ik.'Oh wacht ik ga wel mee. Ik ben zo omgekleed.'zegt hij. En hij verdwijnt met kleding de badkamer in. 5 minuten later is hij al weer klaar en staat alweer in de kamer. 'Let's go.'zeg ik. 'Ja wacht even geld pakken.'zegt Rein. Hij pakt geld en haalt dan de deur van het slot. We lopen naar het supermarktje wat net open gaat. De geur van versgebakken brood komt ons tegemoet.'Hmm lekker dit.'zeg ik.'Ja ruikt lekker he.'zegt Rein.'Jaa, uh zullen we voor ieder 2 broodjes en 1 croissantje doen?'zeg ik met een vragend hoofd.'Goed idee!'zegt hij. We pakken de spullen en rekenen af. Brood beleg hadden we al mee genomen en drinken ook. 

Als we terug komen is het nog steeds erg rustig. Rebecca zit op de bank een tijdschrift te lezen.'Oh hee ik dacht dat jullie nog sliepen.'zegt ze.'Haha nee lekker broodjes gehaald.'zegt Rein.'Oh lekker! Zullen we de rest wakker maken.'zegt ze. We lopen alle drie een kamer binnen. En beginnen alsof het afgesproken is tegelijkertijd te roepen dat het eten er is. Na een kwartier zitten er 5  hele duffe mensen aan tafel. Terwel Rebecca, Rein en ik super wakker zijn.'Zullen we straks zwemmen.'zegt Rebecca terwel ze Nils in zijn zij prikt.'Huhh wat, ja goed.'zegt hij duf. Rebecca ik en Rein kijken elkaar aan en schieten dan in de lach.'Goedemorgen zeg stelletje slaapkoppen.'zeg ik.'Ja hee Owen en ik hebben nog lang gesprek gehad.'zegt Amber terwel ze rode wangen krijgt.'Hahahahah ja ja gesprek, zeker zoenen zoenen zoenen.'zeg ik.'Lau stil.'zegt ze. En ze neemt een hap van haar broodje. Rebecca en ik blijven lachen.

Rein pov

We zijn wezen zwemmen met zijn allen. Uiteindelijk waren we er 11 uur. Voordat iedereen omgekleed was enz.. Lauren,  Rebecca en ik hebben de afwas gedaan.Ons middageten hebben we bij het zwembad gehaald. En nu laten we pizza bezorgen. Om 8 uur begint de karaoke avond. Ik vind dat soort dingen wel grappig. Mensen die niet kunnen zingen, die dan op zo podium staan. Er word op de deur geklopt en de pizza bezorger is er. We gaan aan de tafel zitten en pakken allemaal onze eigen pizza. Ik kijk stiekem naar Lauren. Ik heb een hele leuke dag gehad met haar. We hebben in het zwembad een heel gesprek gehad. Gewoon als vrienden. Tuurlijk voel ik nog heel veel voor haar. Maar die gevoelens zet ik even opzij!

Om kwart voor 8 zit ik met Daan, Owen en Nils in de woonkamer terwel de meiden zich nog mooi aan het maken zijn.'Wat duurt dat altijd lang, en ze zijn al mooi zonder al die troep op hun gezicht.'zegt Nils geeërgd.'Ja als je dat zegt geloven ze je toch niet.'zeg ik terwel ik aan de discussies met Lauren denk over hoe mooi ze zonder make up is. Toch staat mijn hart even stil als Lauren in een rood jurkje binnen komt lopen.Ze heeft een schuine vlecht in haar haren.Ik wil bijna zeggen hoe mooi ze is maar zeg dan maar dat ze er leuk uit ziet.De rest is er ook en we lopen naar de reactriezaal. Het is er druk. De eerste mensen staan al op het podium een hele valse versie van one direction te zingen. we lachen en nemen plaats voor aan. Nog een paar liedjes. De meiden zitten bij elkaar en zijn zachtjes aan het smoezen.'Meidendingen.'zegt Daan tegen mij.'Haha zal is niet.'zeg ik.'Goed dames en heren nu is het alweer tijd voor het 6e act, Het zijn 4 jongens die graag k3 willen zingen.'zegt hij. Ik kijk rond of de 4jongens al onderweg naar het podium zijn om zich zelf voor gek te zetten.'Dus kunnen Daan, Nils, Owen en Rein op het podium komen om alle kleuren van de regenboog te zingen.'zegt de presentator. We kijken elkaar verbaasd aan. Tot we de meiden keihard zien lachen. 'Wacht maar.'zeg ik tegen ze. En we gaan het podium op.

Er klinkt  gejoel en dan start de muziek. 'Afrika tot in Amerika vanop de himalaya tot in de woestijn. Ja wij zijn zoveel mooier als we samen zijn.'Beginnen we ongelijk te zingen. Iedereen schreeuwt en gaat staan.'Waarom doen mensen elkaar zijn toch zo  pijn.'zing ik. Ik knipoog naar Lauren die met de meiden opsrpingt en begint te dansen.'HAND IN HAND OOG IN OOG ALLE KLEUREN VAN DE REGENBOOG.'zingen we keihard.'WOEHHHHHHH.'gilt het publiek. Ik lach en ga door. Ik kijk Owen aan en hij begrijpt meteen wat ik bedoel.'Van Afrika tot in Amerika.'zingen we terwel we onze shirtjes omhoog doen om onze six pack te showen. Het publiek word gek. Als het liedje afgelopen is krijgen we een staande ovatie.

'Oke dit was dus een idee van die dames daar vooraan, dus dames kom er even bij.'zeg ik in de mircrofoon.'OEHHHH.'gilt de zaal.'Goed we kunnen jullie wel heel gemeen terug pakken maar in plaats daar van gaan we een liedje voor jullie zingen.'zeg ik. De zaal valt stil. Ik loop naar de muziek en vraagt of hij het nummer heeft. Hij knikt en zet de muziek op.'Looking out of my window elke dag loopt zij voorbij, alles gaat in slomo.'zingt Owen terwel hij Amber haar hand pakt. 'Like sunshine on a rainy day ze loopt langzaam met de wolken mee.'zingt Nils terwel hij Rebecca tegen zich aan trekt. 'She's a real cool girl she rocks my world Owoooo she's miss wonderfull.'zingen we alle 4. 'It doesn't matter where she goes want ze is altijd bij mij.'zingt Daan tegen Jamie. 'Was ze maar van mij.'zing ik terwel ik Lauren aan kijk. Ze geeft me een knuffel en fluistert zachtjes in mijn oor.'Wie weet.'Ik zing door met een grote lach op mijn gezicht. Weer krijgen we een staande ovatie.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu