7

2.6K 84 12
                                    

sorry beetje saai hoofdstukje!!

Zijn er mensen die de vriendinnen van Daan en Nils willen zijn ?

let me know x

Lauren pov

Ik staar doods voor me uit.Rein zit twee rijen voor me. Ik zie hoe gespannen zijn schouders staan. 'Zo Rein we gaan het hebben over de liefde, kan jij misschien jou ervaringen delen met ons.' zegt de leraar.De hele klas staart Rein aan. 'Wat is dit voor iets kuts het  is net uit met mijn vriendin, ik heb hier geen zin in.' zegt Rein waarna hij op springt en wegloopt. Amber kijkt verschrikt op. 'Ohh ik heb hem zo gekwetst.' zegt ze zachtjes.'Ja maar het ging toch niet.' zeg ik. 'Zo Lauren miss perfect, jij hebt vast de halve school achter je aan dus vertel jij is over de liefde.' zegt de leraar nu tegen mij.' Hoe moet ik iets over liefde weten, als ik nog nooit verliefd ben geweest.' zeg ik boos. Ik wil ook weg lopen maar doe het niet.

Rein pov

Rot leraar met zijn stomme vraag.Ik weet echt niet wat ik moet.Ik denk aan Lauren en aan Amber.Lauren is zo mooi en ik wil het haar zo graag zeggen, maar hoe.Amber is haar beste vriendin.Die zou zo gekwetst zijn.Dan word ik gebeld door Daan. 'Hey gast, we hebben next week een optreden in Amsterdam, je mag je klas mee nemen.' zegt hij.'Oké doe ik.'zeg ik vlak.Dan hang ik op. Ik loop naar onze mentor.Meneer de Wit.Hij is aan het lesgeven. Ik klop op de deur. 'Binnen.' zegt hij.'Meneer kan ik u heel even spreken.' zeg ik.Ik kijk de klas in en zie meisjes verliefd kijken.whatever. 'Ja Rein wacht maar op de gang, geef ik ze even een opdracht die ze mogen doen.' zegt hij.

Ik vertel hem van het optreden en dat de klas mee mag.Hij vindt het goed klinken en gaat in de pauze vervoer enzo regelen.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu