Rein pov
Een week later hebben Lauren en ik onze eerste date.Opgewekt stap ik op de fiets en fluit vrolijk een liedje.Ineens komt er een auto van rechts die keihard rijdt.Ik ben op dat moment net bezig met oversteken.Ik schrik en begin te slingeren.Dan een klap en dan word het zwart voor mijn ogen.
Lauren pov
Ik hang voor de tv.Rein is laat.Ik zucht geërgerd.Waar blijft hij.Dan komt er een nieuwsbericht binnen.
net gebeurd 15 jarige jongen aangereden door zilveren auto met kenteken G 56TE8 Let op! automobilist doorgereden.Jongen is er ernstig aan toe.
Ik staar geschrokken naar het beeld.15 jaar en zou toch niet Rein zijn.Een angstig gevoel overspoelt me.Ik whatsapp hem.
Lauren: Rein waar blijf je? ik weet dat FIFA veeeeeel leuker is dan met mij naar de film gaan, maar Heee stuur is wat terug.
Stuur ik.Na 5 minuten heb ik nog niks terug, na 10 ook niet.Ik word gek.Dan gaat de telefoon.Het is Reins huisnummer, die sukkel zal wel later zijn. 'Met Lauren.' zeg ik.'Hhoi met de moeder van Rein.Lauren er is iets heel ergs gebeurt, ik kan er verder niks over zeggen maar kom alsjeblieft naar het ziekenhuis.' zegt ze. Ik hang op, nee neeee dus toch Rein.Ik begin te huilen.Ik moet hem zien, straks gaat hij dood.
JE LEEST
Reins main Girl (Mainsteet story)
FanfictionLauren is het populairste meisje van school, en iedereen vindt haar bij Rein passen. Alleen zij zelf niet. Toch leert ze door een stom project Rein goed kennen,