Lauren pov
Ik schrik wakker.Het is pas 6 uur.Ik grijp naar mijn hoofd.Onwijs slecht geslapen.Ik pak mijn telefoon die aan het knipperen is. Ik heb appjes van Amber en Rein??? Eerst die van Amber even lezen.
Amber: Rein en ik hebben een time out.Hij zegt dat hij het niet meer weet met mij.En ik heb ook mijn twijfels! Verder Uhh was die vriend van hem daar Owen.En hij is echt cute... Need you Lau!!
Dan open ik die van Rein.
Rein: Zo net een heftig gesprek met Amber gehad.Denk dat het beter is als het over is. Weet niet zag een kant van haar die ik nog niet gezien had. Zo sorry dat ik jou hier mee lastigval. Slaap lekker en tot morgen xxx
Ik lees zijn berichtje een paar keer over. Het is zo lief die kusjes. Inmiddels is het tijd om uit bed te gaan. Ik pak mijn haren bij elkaar en maak een staart in mijn haar.
Ik fiets een halfuur later naar school. Amber staat me al op te wachten.Haar ogen zijn dik en opgezwollen.Alsof ze gehuild heeft.'Had je mijn whatsapp berichtje nog gelezen.' Zegt ze. 'Ja vind het zo rot voor jullie.Jij en Rein zijn zo lief samen.' Zeg ik.Op dat moment loopt Rein langs.Hij staart verdrietig voor zich uit.En op dat moment wil ik alleen maar naar hem toe rennen en hem knuffelen.Ik hou me in en knuffel Amber maar in zijn plaats.
Rein pov
Ik zie Lauren bij Amber zijn.Ik wil zo graag naar haar toe.Naar Lauren.Vannacht had ik nog gedroomd over haar.Ze is zo mooi en lief Maar ik kan en mag haar niet leuk vinden! Amber is haar beste vriendin.Ik schop tegen een stoel van woede.Wat moet ik hier toch mee?
JE LEEST
Reins main Girl (Mainsteet story)
FanfictionLauren is het populairste meisje van school, en iedereen vindt haar bij Rein passen. Alleen zij zelf niet. Toch leert ze door een stom project Rein goed kennen,