Epiloog

1.5K 70 21
                                    

http://www.wattpad.com/43920485-ik-en-owen-playfair-mainstreet-story?d=ud dit is mijn nieuwe verhaal over Owen! Ik wil iedereen bedanken die mee gelezen heeft en gestemd en gereageerd heeft! Ik had nooit verwacht dat uberhaupt 1 iemand het zou lezen dus wauwww. Nou hier komt de epiloog ;)

10 jaar later

Rein pakt mijn hand en loopt met mij naar het altaar. Ik heb een lange witte jurk aan zonder mouwen. Mijn ogen staan vol tranen. Ik kijk om me heen en zie iedereen waar van ik hou zitten. 'Neemt u meneer van Duivenboden tot uw wettige echtgenoot.'zegt de ambtenaar.'Ja ik wil.'zeg ik terwel ik aan het huilen ben.'Dan mag u nu de bruid kussen.'zegt de Ambternaar nadat Rein ook bevestigd heeft dat hij mij wil.Rein buigt zich naar voren en kust me. Ik glimlach en denk aan alles wat er gebeurd is. Nadat Rein en ik weer kregen met elkaar. We hadden onze school afgemaakt en zijn samen met de rest in een huis gaan wonen. Amber heeft al 2 kinderen met Owen. Rebecca en Nils zijn ook verloofd. En Daan en Jamie zijn ook getrouwd. Mainstreet is doorgebroken in het buitenland. Dus heel veel zien we ze niet. We hebben nu allemaal ons eigen huis en omdat de mannen genoeg verdienen hebben we een groot huis. Rein vroeg me vorig jaar eindelijk ten huwelijk. We waren al 9 jaar samen en ik begon me af te vragen of hij het ooit nog zou vragen.

Na het officiele gedeelte lopen we naar de receptie kamer. Ik tik tegen het glas aan.'Beste aanwezige, vrienden, familie en liefde van mijn leven.'zeg ik.'Ik wil jullie bedanken voor jullie komst vandaag! en ik heb ook nog groot nieuws. Rein en ik krijgen ons eerste kindje.'zeg ik terwel ik over mijn buik wrijf. Iedereen begint te klappen. Rein buigt zich naar mij toe.'Your my main girl my number one.'fluistert hij in mijn oor. Dan kust hij me.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu