Zoals ik al aangaf is dit een sprong in de tijd! Herfstvakantie! Rein en Lauren zijn vrienden. Ze gaan met Daan,Jamie, Owen, Amber, Nils en Rebecca 5 dagen weg. Ze slapen in een blokhut en moeten voor zichzelf zorgen.
Lauren pov
Eindelijk is het zover. Vandaag gaan we met zijn allen 5 dagen weg! Daan kwam met het geweldige idee om in blokhutten te slapen. Ik, Rein, Amber en Rebecca moesten heel lang zeuren bij onze ouders. Omdat we nog maar 15 zijn. Maar uiteindelijk mocht het! Zolang we maar gezond aten en op tijd gingen slapen. Dat was beide aardig sarcastisch maar goed. Ik sta klaar met mijn koffer om opgehaald te worden. We gaan naar blokhutten vlakbij Enschede. Dan word er getoeterd. Rein, Amber en Owen hangen uit het raam gekke bekken te trekken. Ik schiet in de lach. Rebecca en Nils gaan er samen heen en Daan en Jamie zijn er al heel makkelijk! Ik loop naar ze toe en knuffel ze als ik in de auto zit. We doen muziek aan en Owen en Rein zingen heel hard mee. Ik glimlach naar Rein. Ik hou nog steeds heel veel van hem. Maar ik durf geen stap verder te zetten.
Na een uurtje zijn we aangekomen bij de blokhut. We zijn de eerste 4 en rennen naar binnen. Er zijn 4 slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden. Owen en Amber rennen naar de eerste kamer en gooien hun spullen daar neer.'Alsjeblieft geen vieze dingen doen.'zegt Rein.'Haha gast wat denk jij.'zegt Owen. Ik lach en loop naar de volgende kamer om mijn spullen daar neer te gooien. Rein legt zijn spullen aan de andere kant.'Of vind je het heel erg om met mij in een kamer te slapen? dan uhh probeer ik wel te ruilen met Amber ofzo hoor.'zegt hij verlegen.'Haha nee joh, we zijn toch vrienden!'zeg ik. En ik loop naar hem toe en knuffel hem. Zijn heerlijke mannen geur dringt tot me door. Even staat de tijd stil. Tot er een hoop lawaai in de woonkamer klinkt. Ik laat hem los en loop naar de woonkamer.'LAUUUU.'gillen Jamie en Rebecca. En voor ik het weet word ik bedolven onder de knuffels.
Rein pov
Ik denk aan het moment net. Ik denk dat als het niet verstoord was. We misschien wel aan het zoenen waren. Ik begroet iedereen en plof dan naast Owen neer op de bank.'Zullen wij zo boodschappen doen, met Nils en Daan samen.'zegt hij.'Uhmm ja gewoon pizza toch.'zeg ik.'NEE zeker niet.'zeggen Amber en Lauren die tegenover ons zijn gaan zitten.'Wat dan wel.'zeg ik terwel ik mijn tong naar ze uit steek.'Gebakken aardappels, hamburgers en sla!'zeggen ze.' Gatver geen konijnen voer.'zegt Owen.'Ja wel! We gaan niet de hele week ongezond shit eten.'zeggen ze.'Pff oke, maar wel chips voor vanavond?'zeg ik.'Ja tuurlijk.'zeggen ze. Ze geven ons geld en als Daan en Nils klaar zijn met uitpakken gaan we weg.
Lauren pov
'Dames, ik ben volgens mij nog verliefd op Rein. we waren net aan het knuffelen, gewoon zo vriendschapsknuffel, en het voelde vertrouwd enz. En het was dat jullie er waren anders hadden we echt gezoend.'zeg ik.'Wat Lauren maar wow dat is echt geweldig. Jij en Rein zijn zo leuk samen.'zegt Amber.'Ja maar Am wat er in de vakantie is gebeurd, hoe kan dat goed gepraat worden?'zeg ik.'Gevoelens zijn er niet zomaar.'zegt Jamie. 'hmm ja jullie hebben gelijk. Misschien moet ik met hem gaan praten.
Dan word er geklopt. We beginnen allemaal te gillen als de deur ineens open gaat.
JE LEEST
Reins main Girl (Mainsteet story)
FanfictionLauren is het populairste meisje van school, en iedereen vindt haar bij Rein passen. Alleen zij zelf niet. Toch leert ze door een stom project Rein goed kennen,