48

1.5K 58 3
                                    

Lauren pov

Ik zit met Amber op mijn kamer muziek te luisteren.'Like sunshine on a rainy day ze loopt langs en neemt de wolken meeee.'zingen we.'Hahaha wij kunnen echt niet zingen.'zeg ik lachend.'Nee gelukkig hebben we vriendjes die dat perfect kunnen.'zegt Amber. Dan word ze gebeld.'Heee Jam, jaa goed met jou! Uh morgen kunnen we wel hoor! Ik blijf bij Lauren slapen. Ja is goed Rebecca kan denk ik ook wel mee.'zegt Amber. Ik kijk haar vragend aan. Dan scroll ik door mijn playlist. Ik zet she looks so perfect van 5sos aan. (http://www.youtube.com/watch?v=X2BYmmTI04I)

Ik begin te dansen. Amber hangt op.'Morgen een verrassing! Alleen Jamie weet er van. We moeten Rebecca ook mee nemen.'zegt ze. Dan springt ze naast me heen en weer. 'Weetje wat raar is ik heb de hele dag nog niks van Rein gehoord.'zeg ik met een sip gezicht.'Wow ik dus ook niet van Owen he.'zegt ze.'Hmm zou die verrassing soms iets met hun te maken hebben.'zeg ik.'Ja kan. We merken het wel he! Misschien heeft Jamie gewoon iets leuks bedacht voor ons samen!'zeg ik.'Ja dat denk ik eerder haha. Laten we Rebecca bellen.'zegt ze.Ze pakt haar telefoon en belt Rebecca. Ze legt alles uit en hangt dan weer op.'Laten we pizza gaan eten.'zegt ze. We lopen naar beneden bestellen 2 pizza's.

De dag erna worden we om 8 uur wakker. We moeten er meteen uit. Rebecca staat om half 10 voor de deur. We vertrekken naar Enschede. We stoppen bij Jamie thuis. Ze doet lachend de deur open.'Kom binnen ladies.'zegt ze. We lopen achter haar aan naar binnen. Haar woonkamer is verandert in een soort kuuroord achtig iets. 'We gaan een beauty ochtend en middag houden, vanavond wacht dan de echte verrassing.'zegt ze. Ik neem plaats bij de nagellak en kies een mooi kleurtje uit. Als we op een gegeven moment allemaal een maskertje op hebben maakt Jamie foto's. We posten ze op instagram.

S'avonds kleden we ons om. We trekken allemaal een rokje aan en een crop top. 'Oke let's go.'zegt Jamie dan. We kijken elkaar verbaasd aan. 'Waar gaan we heen Jamie.'zeg Ik verbaasd.'Dat zien jullie zo wel.'zegt ze lachend. We lopen door en komen dan aan bij Daans huis.'Hoezo bij Daan.'zeg ik.'Dat merken jullie daar wel.'zegt ze. We lopen naar binnen. 'Waar is iedereen.'zegt Amber.'Zijn ouders en broertjes zijn weg.'zegt Jamie.'Okee maar waar is Daan.'zegt Rebecca.'Hierr kom mee.'zegt Jamie lachend. We lopen weer achter haar aan de woonkamer in. Het is er donker maar door de kaarsen die er branden is het niet te donker. In het midden van de kamer zitten 4 jongens op een krukje 1 heeft een gitaar vast. Ik wil wat zeggen maar dan beginnen ze te zingen. 'Er is verrekte veel te zeggen, maar te liegen nog veel meer, heel veel bagger bloot te leggen, al doet het graven nog zo zeer ik ben een eikel maar ik leer. Een oceaan om in te vluchten nooit jaloers te hoeven zijn, liefde om je hart te luchten een oceaan hoe lekker zou het zijn.'zingen ze. http://www.youtube.com/watch?v=Q8M54ov4lxg . 'Your my mine girl my number one. Ik wil alles voor je doen, ik doe alles voor een zoehoen.''Nee ik wil ander meer dit is echt de eerste keer, dat dit gevoel voor altijd blijft.'zingt Rein en hij kijkt mij aan.'Je bent zo woohooo de beauty and the brains.'zingen ze. Wij klappen mee. Ze zingen nog wat liedjes en zijn dan klaar. Rein pakt de microfoon en zet hem aan zijn mond. 'Lauren ik wil je iets vertellen. Owen en ik zijn er gisteren achter gekomen wie de stalker was. We zijn naar haar toe geweest en hebben haar aan gegeven aan de politie. We wilde op deze manier doen zodat jullie allemaal verrast zouden worden. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.'zegt hij. We beginnen te joelen.'Dankje wel Rein en jij ook Owen, ik was zo bang maar door jullie weet ik dat ik niet meer achter me hoef te kijken, of elk berichtje wat ik krijg te eng is om te lezen.'zeg ik zachtjes.

'Wij zijn er voor je Lauren.' zegt Rein en hij trekt me naar zich toe.'JA ALLEMAAL.'zegt Amber lachend. Ze zet de muziek aan en we dansen allemaal.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu