36

1.8K 67 9
                                    

Hey willen jullie dat Lauren en Rein bij elkaar komen weer? Of dat ze alleen vrienden blijven?

Ik update dit stiekem op school haha.

Lauren pov

De jongens komen met maskers voor hun gezicht op binnen. Als ze ons bang tegen elkaar aan zien zitten gooien ze de maskers af.'Hahahaha zag jullie. jullie waren bang he.'zegt Owen blij.'Tss hoe kunnen jullie zo snel terug zijn?'zeg ik.'De supermarkt is om de hoek.; zegt Rein. 'Oh en wat was de reden van die stomme maskers?'zeg ik boos.'We wilde jullie even laten schrikken.'zegt Nils. '' Nou haha grappig, gaan jullie maar lekker het eten klaar maken daaag.'zegt Amber. En we lopen achter elkaar de deur uit. We horen de jongens nog mopperen dat ze niet eens weten hoe ze een hamburger moeten maken.'Hahahahha hoor je dat, kom we gaan de buurt verkennen.'zegt Rebecca. Ik kijk achter om en zie Rein staan. Als hij ziet dat ik kijk lacht hij lief en zwaait. Ik wil eigenlijk terug gaan en iedereen weg sturen om met hem te praten. Maar in plaats daarvan zwaai ik even terug en loop een rondje. We lopen langs een binnen zwembad met glijbanen. En langs een recreatiezaal. Ik krijg een idee.'Hey meiden we moeten de jongens even terug pakken toch?'zeg ik. 'Jaaa sowieso.'zeggen ze.'Nou kijk zie je hier staat dat er morgen avond een karaoke avond is. Zullen we ze opgeven!'zeg ik. 'Ja alleen ze kunnen al zingen dat is dan weer niet eerlijk.'zegt Amber.'Hmm nja als het spontaan is is gewoon grappig. Dat wij daar met ze heen gaan en ineens is het van kunnen Rein, Owen, Nils en Daan op het podium komen.'Zeg ik. 'JAA weet je wat we laten ze K3 zingen die van alle kleuren in de regenboog.'zegt Jamie met een gemene lach. 'Haha briljant.'zeg ik. dan duw ik de deur open en loop naar de balie.Ik geef door dat er morgen 4 jongens die Nils, Daan, Owen en Rein heten komen optreden en ze willen graag k3 zingen. De mevrouw aan de balie kijkt me raar aan. Ik lach vriendelijk en loop dan weer naar buiten.'Zo geregeld zullen we nu kijken of ze al bezig zijn met het eten.'zeg ik. En we lopen terug.

Rein pov

Nadat de meiden weg zijn gegaan besluiten we toch  maar te koken. Ik snij tomaat, komkommer en nog wat dingen klein voor in de sla.Owen en Nils maken de hamburgers en Daan is met de gebakken aardappels bezig.'Zullen we het romantisch maken.'zegt Owen.'Ja het goed maken van net.'zegt Daan.'Ja lekker zitten jullie straks met zijn 6en verliefd te doen, en Lauren en ik vet awkward bij elkaar.'zeg ik. 'Hmm volgens mij vind jij haar nog leuk, en zij jou misschien ook wel.'zegt Nils.'Ja wie weet, ze heeft me al duidelijk gemaakt dat er niet meer in zit dan goede vrienden.'zeg ik zacht. Dan pak ik mijn telefoon en doe oortjes erin. Ik sluit me af van de buitenwereld. En zie nog de bezorgde blikken van de rest. Nils loopt naar me toe en wil wat zeggen. Hij krijgt de kans niet want de deur word open gegooid en de meiden komen binnen.'Heeee ze hebben een zwembad en morgen is er iets te doen in de recratiezaal.'zeggen ze. Ik heb mijn muziek op pauze gezet dus ik versta ze.'Leuk gaan we morgen wel heen.'zeg ik. 'Ja was ook het plan.'zegt Lauren terwel ze lief lacht.'Zeg hoelaat gaan we eten? Anders ga ik even snel douchen.'zegt ze.'Uhh halfuurtje.'zegt Owen. Lauren loopt naar de kamer om kleding te pakken en dan naar de badkamer. Ik volg haar de hele tijd. Als ik weer op kijk kijkt iedereen me aan. ' Rein....'zeggen ze allemaal. 'Ja wat.'zeg ik boos.'Je houdt echt van haar he?'zegt Owen.'Jezus weer dit gesprek. 'zeg ik.. Ik loop weg en ga op mijn bed zitten. Ik haal mijn oortjes eruit en zet geluid op speakers. Love the way you lie schalt ineens door het doodstille huisje.

Na een kwartier word er op de deur geklopt. Het is Lauren die er na binnen komt.'Uhm ik moest zeggn dat we gaan eten over 5 minuten. En dat de badkamer vrij is.'zegt ze zacht. Ik kijk haar aan. Ze ziet er lief uit. Ze heeft een voetbalshirtje aan en een joggingbroek. En een knotje op haar hoofd. Ze ziet er zo lief uit dat ik mezelf moet bedwingen haar niet op bed te trekken en in mijn armen te houden.'Kom eraan.'zeg ik dan maar. Ze lacht en loopt dan weer weg. Ik sta met een zucht op. Binnen zit iedereen al.Ze hebben nog niks opgeschept. Ze ontwijken allemaal mijn blik behalve Lauren.'Wow wat een sfeer ineens.'zegt ze de tafel rondkijkend.'Uhm jaa ze waren boos dat ik net niet meer geholpen had, terwel ik super veel gesneden had.'zeg ik wijzend op de salade. Ik hoor verschillende zuchten van verlichting naast me. Ik lach geforceerd. Dan pak ik een opscheplepel en schep op. Ik vergeet even de ruzie en vooral mijn gevoelens.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu