19

2.2K 63 0
                                    

Zou Rein dan eindelijk zijn geheugen terug krijgen.of misschien een beetje?

Lauren pov

We waren klaar met alle voorbereidingen.En we hadden toestemming van het ziekenhuis.Rein werd in een rolstoel naar mij toe gereden.Ik reed hem naar de uitgang.Daar stond zijn moeder te wachten.Part 1 was begonnen.

Rein pov

De auto zei me niks.Wel rook ik iets vagelijk bekends.We reden naar een huis.Ik keek en ergens achterin mijn brein vormde zich een beeld van een jongetje wat hier heel wat tijd voor de deur gespeeld had.We liepen naar binnen.Nja ik in de rolstoel.Weer vormde een beeld zich van mij.Fanatiek spelletjes aan het doen.Toen werd ik opgetild.We liepen een trap op.Ik werd op een bed gezet.Mijn bed.Ik werd overspoeld met herinneringen. 'Ahhh mijn hoofd.' schreeuwde ik.

Lauren pov

Ik zag aan Rein dat hij dingen herinnerde.Dingen van vroeger of?Toen begon hij te schreeuwen dat zijn hoofd pijn deed.Ik keek verdrietig.Met een ruk deed zijn moeder de gordijnen dicht.'Laat hem maar even!' zei ze zachtjes.

Verdrietig liep ik weg.'Ik dacht dat dit zo'n goed idee was.' zeg ik zachtjes.Voordat zijn moeder antwoord kan geven begint Rein te praten.'Lauren kan je even komen.' zegt Hij.Vragend kijk ik naar zijn moeder.Ze knikte en deed de deur achter ons dicht.'Ik begin mij weer dingen te herinneren, nee nog niet alles, bijvoorbeeld wie zijn mainstreet.Maar Jou kan ik me herinneren.Jij was nee bent dat mooie meisje uit de klas.Die mij nooit mocht.Ik weet niet wat er gebeurt is tussen ons.Maar nu ik je hier zo zie zie ik een kant die ik nog nooit gezien heb.Je bent zo lief.' zegt hij.'Wwat er tussen ons gebeurt is kom je vast ook achter Rein.En uhm ik vind jou zo leuk en lief en nja eigenlijk om het maar simpel te houden, hou ik van je.' zeg ik blozend.Hij komt overeind en klopt naast zich.Verlegen ga ik zitten.'Je je houdt van mij, ook nu je weet dat ik van ons even niks weet?' zegt hij zachtjes.Ik knik en hij raakt lief mijn hand aan.Dan buigt hij met zijn perfecte lach naar me toe.Dan eindelijk weer voel ik zijn lippen op de mijne.We zoenen.En als we stoppen hoor ik hem heel zachtjes Zeggen.'Ik hou ook van jou.'

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu