27

1.9K 54 1
                                    

Lauren pov

Ik word wakker en voel de tranen langs mijn wangen lopen. Waarom huil ik eigenlijk?

Rein heeft helemaal niks verkeerds gedaan. Hij praat alleen met een meisje nou en.

Ik veeg de tranen van mijn wangen en ga recht op zitten. Ik grabbel in mijn tas die naast me staat, en pak een tijdschrift. Het gaat over Mainstreet. Ik lees en ben zo verdiept dat ik het niet merk dat er iemand binnen komt en bij mij op bed komt zitten. 'Heyy, heb je gehuild?'zegt de stem die dus Rein blijkt te zijn. Ik kijk op en zie hem bezorgd naar me kijken.'Mja beetje heimwee.'zeg ik zachtjes. Hij pakt het tijdschrift uit mijn handen en legt het op het nachtkasje. 'Kom is hier.'zegt hij. Ik schuif naar hem toe.'Was dat de reden dat je niet naar het zwembad gekomen bent?'zegt hij met een schuin hoofd. Ik knik maar. Als ik hem de echte reden zou vertellen zou hij me echt uitlachen.'nou schatje ik ben bij je en we gaan er een geweldige vakantie van maken.'zegt hij. Dan buigt hij zich naar mij toe en geeft me zachtjes een kusje op mijn mond. Dat kusje worden er wat meer en ik vergeet het knappe meisje bij het zwembad.

Rein pov

Ik open mijn ogen. Kennelijk zijn Lauren en ik in slaap gevallen. Ze ligt lief naast me te slapen. Ik snap nog steeds niet waarom ik tegen Carmen zei dat mijn vriendin in NL was. Straks is ze van alles van plan met mij.Ik geef Lauren een kusje. ze opent haar ogen.'Blijf maar liggen schatje. Ik ga even naar het zwembad en dan ben ik terug voor het eten. Rust maar uit.'zeg ik. Ze knikt en valt weer in slaap.

Bij het zwembad aangekomen zie ik Carmen meteen zitten. Ze zit alleen. Als ze me ziet zwaait ze naar me.'Hey cutie.'zegt ze flirtend. Ik probeer het te negeren maar word toch rood.'Wat ga je morgen doen?'zegt ze.'Morgen ga ik naar Disney world.'zeg ik.'Oh en hoelaat ben je terug?'zegt ze.'Ik denk laat hoezo?'zeg ik.'Uh ik wil morgen even praten met je. Kan niet vandaag omdat ik nu weg moet. dus als je morgen dan als je terug bent hier heen kan komen? 1 uur s nachts ofzo.'zegt ze terwel ze verlegen weg kijkt. Alles in mij schreeuwt dat ik het niet moet doen.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu