40

1.7K 67 2
                                    

http://www.youtube.com/watch?v=olr9vY7FFs0 met dit liedje op de achtergrond schrijf ik dit hoofdstuk! haha.

Rein pov

We lopen naar buiten en gaan op een bankje uitzitten wat uitkijkt op een groot meer. Het is heel helder buiten. De maan weerspiegelt in het water.'Mooi he.'zegt Lauren wijzend naar het meer.'Zeker mooi.'zeg ik maar ik kijk haar aan.'Dus je uh wilde praten.'zegt ze zachtjes. Ze slaat haar armen om haar lichaam heen.'Heb je het koud?'zeg ik zacht.'Ja een beetje.'zegt ze. Ik trek mijn jas uit en sla die om haar heen.'Lief dankje.'zegt ze.'Ja maar Lauren ik wil inderdaad met jou praten. Ik kan je niet uit mijn hoofd zetten. Je bent zo speciaal. Ik ben heel blij met de vriendschap die we hebben, maar ik wil meer. Jij bent het mooiste meisje wat ik ken. En ik zou niet weten wat ik zonder jou moet.'zeg ik.'Maar Rein wat nou als we het weer proberen, en ja het gaat goed, en dan na een tijdje gaat het toch weer uit. Wat dan? Dan zijn we misschien wel onze vriendschap kwijt. en elkaar helemaal.'zegt ze.'Dat weet ik, Daar heb ik ook heel lang over nagedacht, en daarom denk ik dat we misschien weer moeten gaan daten, net zo lang tot jij voelt dat het goed is.'zeg ik. Ze wacht even voor ze antwoord.'Ja dat wil ik wel. Ik moet natuurlijk ook eerlijk zijn. Ik ben ook verliefd op jou nog steeds. Maar juist om die vriendschap hield ik het tegen. Negeerde ik het.'zegt ze.'Oke, dus we gaan eerst daten. Elkaar goed leren kennen.'zeg ik.'Nog beter dan nu.'zegt ze met een glimlach.'Ja nog beter dan nu.'zeg ik. Dan buig ik voorzichtig naar haar toe en geef haar een heel lief kusje op haar mond. Ze kijkt verrast en glimlacht dan.'Dat heb ik ook gemist.'zegt ze. Dan geeft ze me een knuffel. We blijven even zo zitten. Niks kan dit moment nu nog verstoren!

Lauren pov

Na een uur krijgen we het toch wel heel erg koud. Dus we lopen naar binnen. Binnen treffen we iedereen half slapend op de bank aan. Ze kijken allemaal verwachtingsvol op als ze ons samen zien staan.'We uhh gaan weer daten.'zeg ik zachtjes.'JAAAAA YESSSS.'juichen Amber, Jamie en Rebecca.'Hahaha gekken, we hebben nog niks.'zeg ik.'neee maar dit is al geweldig.'zegt Amber terwel ze op en neer springt. Ik lach als ik haar gek zie doen.'Je bent raaaar Am.'zeg ik.'Jaaa en blij voor mijn beste vriendin.'zegt ze.Ik geef haar een knuffel.

Dan duiken we allemaal onze bedden in.'Slaap lekker schoonheid.'zegt Rein zacht voor mijn ogen dichtvallen. Met een grote glimach en een gelukzalig gevoel val ik in een diepe slaap.

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu