Lauren pov
Ik loop op blote voeten over het strand. Ik heb een wit zomerjurkje aan en mijn haren zijn los. Om mijn hoofd heb ik een bloemenhaarband. Ik zie Rein aan de overkant lopen. Ik ren naar hem toe. Maar steeds als ik dichterbij kom lijkt het of hij steeds verder weg is. Ik wil hem roepen maar er komt geen geluid uit mijn mond. Dan zie ik een knap blond meisje naar hem toe lopen. Ik wil nog harder gillen. Maar weer komt er niks. Rein lacht en kust het meisje. Het meisje draait zich om en kijkt mij aan. Ze zegt dat hij van haar is. Het is Carmen.
Gillend word ik wakker. Naast me ligt Rein die mij vast houdt. Hij kijkt mij aan.'Wat is er, last van je hoofd?'zegt hij. 'Hoofd huh.'zeg ik. En terwel ik het zeg voel ik een zware hoofdpijn en duizeligheid. 'Ja je hebt een lichte hersenschudding.'zegt Rein.'Oh oh ik voel het. Nee ik had een nachtmerrie over jou en Carmen.'zeg ik.'Waar ging het over.'zegt hij met een bezorgde blik. Ik vertel hem mijn nachtmerrie.'Rein ik ben zo bang. Straks was zij diegene die mij geappt had. En straks word je verliefd op haar.'zeg ik onzeker.'Nee Lau ik weet nu wat voor heks het is. Ik hou van jou.'zegt hij. Hij kust me en mijn ogen vallen weer dicht.
Als ik mijn ogen weer open is het ochtend of misschien zelfs middag. Rein ligt niet meer naast me. Hij is ook niet in de kamer. Ik wil eruit maar voel meteen die zware hoofdpijn. Naast mijn bed ligt paracetamol en water. Ik pak het en neem de paracetamol snel in. Dan word de deur open gedaan. Rein komt binnen met een ontbijtje.'Goedemorgen schoonheid, de rest is al weg om wat leuks te doen, maar ik wilde bij jou blijven. En heb je express lang laten slapen.'zegt hij. Ik ga zitten en voel de hoofdpijn langzaam weg trekken.'Wat lief.'zeg ik met een waterig lachje.'Tuurlijk alles voor jou Lau.'zegt hij zacht.'Wil je misschien voor me zingen, heel zacht.'zeg ik.'Oke komt ieh.'zegt hij. 'Want zij is alles alles alles alles in een. Ze klopt van top tot teen. schatje wat doe je met me. Ja zij is alles alles alles alles alles in eeeeeen. Ze heeft de beauty en de brains woohoo het voelt goed heee.; zingt hij met een lach. Ik lach.'Mooi gezongen.'zeg ik.'Wacht komt nog een stukje! Ik weet ook niet hoe het komt ze is zo lekker het is bijna niet gezond.'zingt hij verder.'Hahahah Rein als dat over mij gaat ben je niet goed bij je hoofd.'zeg ik. 'Volgens mij ben jij diegene die niet goed bij haar hoofd is op dit moment.'zegt hij terwel hij zijn tong uitsteekt.'Haha pestkop.'zeg ik.'Ga is eten.'zegt hij. Ik probeer bij het dienblad te komen. Maar kan er net niet bij. Rein staat met een zogenaamde zucht op.'Moet ik je weer voeren.'zegt hij.'Ja graag.'zeg ik.'Hm alleen als er wat tegenover staat.'zegt hij met een denkend hoofd.'Zoals.'zeg ik.'Dat mag je zelf bedenken!'zegt hij lachend.
Hij pakt een croistantje en smeert er een beetje aardbeien jam op.'Mondje open.'zegt hij. Ik open mijn mond en neem dan een hap van de croisant.'Haha geef maar.'zeg ik dan.'Hij geeft het croistantje en ik eet het op.'Wil je het broodje ook, of krijg ik eerst nog iets van je.'zegt Rein. Ik kijk hem grijzend aan en buig dan naar hem toe. Ik zoen hem zachtjes. Een kus die voor hem waarschijnlijk naar aardbeien jam smaakt haha. Als we stoppen kijkt hij me glazig aan;.'Wowww ik ga je vaker verzorgen.'zegt hij. Hij geeft me een broodje met kaas en daarna een glas met chocolademelk.'Wil je anders in de woonkamer liggen?'zegt hij. 'Ja is goed alleen de tv uit.; zeg ik.'Ja tuurlijk ik ga je uit van die slijm verhalen voorlezen.'zegt hij.'Nou dat hoeft nou ook weer niet Reintje.'zeg ik.'Jammer.'zegt hij met een sip gezicht.
Dan tilt hij mij op en legt me voorzichtig neer.'Gaat het met je hoofd?'zegt hij. 'ja dankzij de paracatemol. En een lichte hersenschudding duurt toch korter?'zeg ik.'Ik ga het voor je opzoeken.'zegt hij terwel hij zijn iPad pakt.
Rein pov
'Ja een lichte hersenschudding gaat zo over. Je moet vandaag nog blijven liggen. En morgen mag je rustig aan dingen doen, Moet ook wel want morgen gaan we naar huis.'zeg ik. 'Jammer dus ik kan niet volgende week spijbelen van school.'zegt Lauren met een sip gezicht.'Haha mocht je willen, je mag trouwens nog geen tv kijken en fel licht is ook niet goed voor je.'zeg ik. Dan spring ik op en gooi de gordijnen dicht.'Waar is de rest eigenlijk.'zeg ik.'Geen idee. ze wilde wat doen maar de helft twijfelde vanwege jou. Ik zei dat ik bij jou wilde blijven en het niet erg vond om niet mee te gaan.'zeg ik.
De komende uren vermaken we ons met spelletjes en ik moet soms van haar zingen. Ik doe het voor haar graag.Om half zes komt de rest binnen. Ze praten allemaal heel zachtjes. 'Hey allemaal.; zegt Lauren.'Hey we hebben wat voor je.'zeggen ze. Amber komt naast haar zitten met een cadeautje. Ik glimlach want ik wist allang wat ze gekocht hadden. Ik heb Owen ook wat laten halen wat hij nu stiekem aan mij geeft. Lauren pakt het cadeautje uit. Het is een grote me to you beer waar op get well soon staat. Ik lach.'Uh Lau ik heb ook wat voor je.'zeg ik.'Huh maar jij was de hele dag bij mij.'zegt ze.'Ja ik wel mijn geld niet.'zeg ik lachend. Ik geef haar een klein doosje. Ze opent het. Er in zit een ketting met een hartje. Er op staat i love you.'Wat lief dankjewel lieverd.'zegt ze.'Alsjeblieft, en uhm voordat je denkt van het is officeel dat we weer wat hebben, we gaan nog daten en uhm mocht het toch niks worden is dit uit vriendschap.'zeg ik. Ze geeft me een knuffel.'Ik ben er blij mee lieve lieve Rein.'Zegt ze nog een keer.
Dan gaat iedereen inpakken ik blijf nog bij Lauren en dan gaan we taco's maken. Daarna help ik Lauren met inpakken en leg haar weer in bed neer.'Ga maar lekker slapen lieve Lau.'zeg ik.'Ga ik doen en Rein.....'zegt ze.'Ja?'zeg ik.'Ik hou van je.'zegt ze. Dan vallen haar ogen dicht en ziet ze niet mij gelukkig lachen.
JE LEEST
Reins main Girl (Mainsteet story)
FanfictionLauren is het populairste meisje van school, en iedereen vindt haar bij Rein passen. Alleen zij zelf niet. Toch leert ze door een stom project Rein goed kennen,