47

1.5K 61 3
                                    

stem op Rein voor mooiste sixpack en Nils als hittegolf hunk op hitkrant .nl

Winnen ze allebei iets :)

Ze staarde naar haar spiegelbeeld. Boosaardig lachte ze naar zichzelf. Haar plannetje ging zo perfect. Op het kerstbal zou ze verschijnen. Rein mee nemen en hem gewoon zoenen. Zo zou Lauren eindelijk weg zijn. Lauren met haar perfecte gezicht en lichaam. Ik haat haar. Ze denkt dat Rein van haar is. Maar Rein is van mij! Dan hoort ze de bel gaan. Ze loopt naar beneden en schrikt als ze ziet wie er voor haar staan.

Rein pov

De deur word open gedaan. Voor ons staat Carmen met een gemene grijns op haar gezicht.'Dus wat komen jullie doen? Heb je eindelijk door dat je van mij bent Reintje.'zegt ze gemeen.'Nee ik heb geen vriendin, en als ik er een zou hebben is dat toch echt Lauren en niet jij bitch.'zeg ik boos.'Wat waarom ben je hier dan. Ik dacht dat je eindelijk door had dat ik joou true love ben hahahahaha.'zegt ze met een gemene rot lach.'Je weet waarom we hier zijn.'zeg ik.'Nee geen idee vertel.'zegt ze. 'Laat ons is binnen/'zegt Owen geirriteerd.'Pff want.'zegt ze.'Werk is mee zeg.'zeg ik. Ze laat ons met tegenzin erlangs. We gaan in haar woonkamer zitten.'Dus geef je nog toe dat jij diegene bent die Lauren steeds rare berichtjes stuurt en een dom twitteraccount hebt aangemaakt om haar haat berichten te sturen'?'zeg ik.'Waarom zou ik iets toegeven wat ik niet eens doe.'zegt ze zogenaamd geschokt.'Pff we zijn er net achter gekomen hoor.'zegt Owen.'Ja hoe dan? zegt ze.'Da't gaat jou niks aan.'zeg ik.'Hahaha ik geef niks toe.'zegt ze. En ze loopt naar haar kamer.

'Wat moeten we nou. we moeten bewijs hebben.'zeg ik.'Ja en waarsschijnlijk is ze dat bewijs nu aan het weg werken.'zegt Owen. We rennen tegelijk de trap op en zien haar op de computer bestanden wissen.'Ga is weg daar.'zegt Owen boos. 'NEEE NOOIT.'gilt ze. Owen tilt haar op en gooit haar zo ongeveer op het bed. Ik ga snel op de computer en lees nog iets van haar boosaardige plan.

Als het niet lukt om Rein mee te nemen ontvoer ik Lauren gewoon. Dan wil Rein mij toch wel.

staat er. 'Jij bent echt niet goed in je hoofd he.'zeg ik.'Hoezo dat nou weer.'zegt ze.'Je wilde Lauren ontvoeren om zo mij te krijgen.'zeg ik. 'Ja leuk he.'zegt ze.'Nee niet leuk we kunnen je nu gewoon aangeven met bewijs.'zegt Owen. 'Waarom dat.'; zegt ze zogenaamd onschuldig.'Omdat je een stalker bent en zieke gedachten hebt!; zeg ik.'Denk je nou echt dat ik jou wil hebben terwel ik Lauren heb"? Ik hou van haar en hoef geen psyco.'zeg ik. Ze begint te huilen. EIndelijk breekt ze.'Kom mee naar het bureau.'zegt Owen. Hij trekt haar overeind. Ik print snel het document uit en loop achter ze aan naar beneden.'HET SPIJT ME ZOOOO.'krijst ze.'Ja nu wel he,; zeg ik.

Bij het bureau aan gekomen geven we aan waarom we komen. We mogen een verhoor kamertje in. Owen en ik in een ander dan zij. Ik begin te vertellen over de vakantie in amerika. Dat zij mij zoende en ineens mijn vriendin berichten begon te sturen. Vind het te ingewikkeld om te vertellen dat Lauren en ik geen relatie meer hebben. 

Na een uur staan Owen en ik weer buiten. Carmen moet daar nog even blijven. Ze krijgt waarsschijnlijk straf of moet naar een jeugdgevangenis. Wij zijn in iedergeval van haar af.

Ik wil eingelijk het goede nieuws aan Lauren vertellen. Maar Owen heeft een beter idee!

Dit is even een heel kort hoofdstuk! maar vond het niet echt passen om weer verder te schrijven met Owens plan! Dus ga ik in het hoofdstuk hierna schrijven :) 

Reins main Girl (Mainsteet story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu