Probudil jsem se na hluk v zadní části domu. Jediný štěstí bylo, že Rosie ještě spala. Ale teď k věci... Kdo tam kurva je? Rozhodl jsem se že tam půjdu a ať je to kdokoliv, nedopadne zrovna dobře. Vzal jsem pálku ze skříně a pomalým krokem se vydal tam, odkud vycházel ten hluk. I když skřípaly parkety, dotyčný neměl žádnou šanci mě přes ten hluk slyšet. Kdy jsem se přibližoval více k bílým dveřím, rámus se každou chvíli zvyšoval a já měl nutnost tam vtrhnout a tomu dotyčnému co tady dělá skoro v sedm ráno bordel, rozbít hubu. Ocitl jsem se před bílými dveřmi, nadechl jsem se a rozrazil dveře. Chystal jsem se toho dotyčného praštit vší silou, ale zastavil mě.Ten hlas je mi tak moc povědomej.
,,Jasone klid! To jsem já Jaden!" zakřičel a se mnou trhlo.Pálku jsem pustil na zem a nechápavě pohlédl na jeho vystrašenou tvář, v které se odrážela únava, úzkost a stres.
,,Co tady děláš? Nemáš být někde v cizině?" skrčil jsem obočí.
,,Jo ale-.." nenechal jsem ho domluvit protože mě teď vážně zajímalo co tu dělá. Sice ho rád po těch třech letech vidím ale proč nepřišel později, proč normálně neklepe nebo nezvoní a vkrádá se mi do bytu?,,Co tady děláš v sedm ráno?" řekl jsem docela dost naštvaně a rozhodil rukama.
,,Uhm.. Víš jak jsem si tu schoval tu sportovní taku? Tak jsem si pro ní přišel." mykl rameny a já začal pochodovat po místnosti.,,Jsi normální? Neumíš normálně klepat nebo co? Hele sice tě rád vidím ale tohle jsi podělal. Fakt mě zajímá co máš v tý tašce tak důležitýho, že jsi tu musel dělat takový hluk." pokroutil jsem hlavou a pohlédl na něj.
,,No.. To je jedno co je v tý tašce, vlastně tam mám oblečení." tady něco nehraje.
,,Dej to sem." natáhl jsem ruku.
,,Ne." řekl rázně. Myslí si že mám náladu se sním tady hádat v sedm ráno kvůli tašce? Buď mi řekne co v ní je nebo odejde bez ní.,,Jadene dělej." zavrčel jsem.
,,Kurva Jasone řekl jsem ne. Mám tam svý osobní věci." jak chce. Vytrhl jsem mu ji z ruky a jeho odhodil na stranu.
,,Jasone nech to bejt!" ignoroval jsem ho a otevřel těžkou tašku. Byly tam peníze, až moc peněz a fet. Kokain, pervitin, pilulky a tráva.,,Chce se mi z tebe zvracet. Nemyslel jsem si že se z tebe stane takovej bastard." zavrčel jsem přes zaťatou čelist.
,,Ale já musel, nevíš ani hovno o tom co se stalo!" zakřičel a já napočítal do desíti abych se uklidnil. ,,Ty si říká kámoš? Ty? Ani jednou jsi za mnou nepřišel a já čekal!" křikl jsem.
,,K sakru unesli mě jasný?!!" položil jsem tašku na zem a sedl si na pohovku, která tu byla. ,,Kde jsi byl celý ty tři roky?" povzdechl jsem si a tvář schoval do dlaní. Všechno jde do sraček.
,,Unesl mě Bieber a jeho gang..."
,,Jakej Bieber?!" řekl jsem už dost natvaně.
,,Justin Bieber, Jasone!" kopl do židle a sundal si čepici kterou měl na hlavě. Prohrábl si vlasy a koukal všude možně, jen ne na mě.,,Na co to vlastně potřebuješ?" řekl jsem a ukázal na tu tašku. ,,Všechno co je uvnitř patří Justinovi a jeho gangu."
,,Znáš jejich jména?"
,,Lil Za, Khaled, Ryan Butler, Chazz ale toho prý někdo zabil. Jo a Scooter Braun. Scooter a Justin jsou dva nejhlavnějí lidé v tom gangu. Mají ještě další muže, ale ty jsou a v Calabassasu" povzdechl jsem si.
,,Do čeho ses to zas namočil ty magore?" promnul jsem si spánky. ,,Jasone víš kde jsem celou dobu byl? New Yorku. Nechtěli mě pustit. Unesli mě kvůli těm sračkám, který jsem tu schovával." odplivl si a pokroutil hlavou. Po chvíli dodal. ,,Jeď za Khalilem prosím. Ten ti všechno vysvětlí. Teď u vážně musím, promiň." se skleněnýma očima mi věnoval poslední pohled. Zmizel z pokoje a potom následně z domu.Takže Chazz, můj dřívější nejlepší kámoš, patřil do gangu o kterém mi nikdy neřekl. Proč potom zabil Isabell? Navedli ho? Dneska žádný poflakování. Musím zjistit co nejvíce informací.
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...