51 - You Have To Help Me

619 37 9
                                    

,,Jasone Khalil to tak nemyslel" ozvalo se za mými zády, zatímco já ležel a snažil se usnout.
,,Já vím" ani jsem se neuráčil se otočit, ale podle hlasu bych poznal že to bude Cameron s kterým jsem se začal tak trochu "bratříčkovat."
,,Hele, nemůžeš se na něj zlobit, je to tvůj kámoš" povzdechl jsem si. Je to všechno tak složitý. Tentokrát jsem se otočil a sedl si na kraj postele. Cameron si sedl vedle mě.
,,Came, já se na něj nezlobím. Jen mě sere že všechno dělá za mě. Byl jsem rád, a pořád jsem rád když mi nějak pomůže, ale tohle už je moc. Prostě za mě udělal veškerou práci" dokončil jsem svůj "monolog" a podíval se na něj.
,,Chápu to. Hele, víš.. Green tam pořád je a chtěl by s tebou mluvit" přikývl jsem, vstali jsme a společně jsme se vydali do obýváku za ostatníma.
Když jsme tam přišli zavolal jsem si Khalila do kuchyně.

,,Mrzí mě to" povzdechl jsem si.
,,Neřeš to, stává se" pousmál se.
,,Tak pojď jdem" řekl a já ho následoval do obýváku.
Usadili jsme se na gauč a já spustil.
,,Takže..Thomasi, očividně se k tobě dostala zpráva o Chazzovi" odmlčel jsem se a on přikývl.
,,Víš, no.. Já ho tak před půl rokem.. Já jsem byl ten který ho zabil" povzdechl jsem si a on ke mě ihned strhl pohled.
,,Jasone...ale tohle je dost vážný" řekl docela vážně.
,,To vím taky" silně jsem si povzdechl a na všechny se podíval.
,,Hele, ale nechápu, co po mě pořád chcete, pojďme rovnou k věci" no tak tohle bude složitější.
,,No a k Bieberovi se to dostalo a teď se mi chce pomstít. Prostě Chazz zabil Isabell, já zabil Chazze a teď Bieber unesl Rose" díval jsem se na zem, ucítil jsem slzu na mém líčku.
,,A teď kdo je Rose" řekl a já zvedl pohled. Ihned jsem si utřel slzu a pokroutil hlavou. Tohle téma je pro mě těžký říkat nahlas.
,,Rose.. Rosie je moje holka" řekl jsem jednoduše, ale tak trošku jsem si to i zamumlal.
,,Promiň jestli se tě tohle téma nějak dotklo, ale musel jsem to vědět" přikývl jsem. Thomas je pro mě něco jako starší brácha a mám ho rád.
,,Jasone jak dlouho je to co Rose unesli?" zeptal se a já zapřemýšlel.
,,Myslím že tak dva týdny" ostatní přikývli.
,,Nevíš kde by mohli být?" aspoň jedna důležitá věc kterou jsme věděli.
,,Byli v Torontu, tam jsme odletěli, vystopovali jsme je a našli ten barák jenže byl prázdnej, ale našli jsme tam papíry které svědčí tomu že jsou tady v New Yorku a dokonce mi volal že se chce sejít na Manhattanu, takže je to devadesáti procentní" Thomas přikývl a Khalil mu podal papíry. Thomas si je přečetl a pak ke mě zvedl zrak.
,,Co přesně po mě chceš?" zeptal se a založil si ruce.
,,Pomoct mi jí najít, vždyť umíš lokalizovat pomocí GPS, volal mi" řekl jsem zoufale.
,,Pokusím se" řekl s nadějí.
,,Děkuju" vstal jsem a objal ho.





Docela napínavý ze? Nazor😊😊😊
*S

Dark SideKde žijí příběhy. Začni objevovat