,,Dáš si?" zeptal se Jaden a podal mi pytlíček trávy. Zaváhal jsem.
,,Ne, už asi půjdu" pousmál jsem se a udělali jsme ten náš pozdrav. Vydal jsem se do pokoje ve kterým jsem si ve skříni vytáhl jen boxerky a přešel do koupelny, kde jsem se vyslékl a šel do sprchy. Na mé tělo dopadaly vroucí kapky které dělali dobře mé pokožce. Snažil jsem se uvolnit a aspoň chvíli nemyslet na to co jí tam za hnusárny dělají. Chce se mi z toho všeho řvát, brečet, a do všeho možného kopat. Jsem zoufalý jako tenkrát, kurva. Dnes neusnu. Vypl jsem sprchu, vylezl z ní, usušil se a oblékl si boxerky. Šel jsem do obýváku za klukama. Doufám ze moji situaci chápete, a nebudete mě za to soudit.
,,Máš ještě tu trávu?" zeptal jsem se Jadena.
,,Jo, na" podal mi trávu a skleněnku. Dal jsem si to do toho, zapálil si to a potáhl. Víte, když si tohle dáte jste v lepším stavu. Malátní a zpomalení. A bohužel já tohle teď potřebuju.
,,Jasone?" zvedl jsem pohled ke Khalilovi.
,,Hm?" zvedl jsem hlavu.
,,Myslím, že bychom měli jít spát" podíval se na mě vážně.
,,Já ale neusnu"
,,Pak budeš unavenej, mazej" uchechtl jsem se.
,,Nejdu" zasmál jsem se.
,,Dělej, nebudeš pak spát až do tří odpoledne, už tak je pozdě"
,,Nee, chci být tady" řekl jsem mu nazpátek.
,,Pojď Jadene, pomoz mi" řekl Khalil Jadenovi a já se na ně nechápavě podíval. Až po chvíli jsem pochopil co dělají. Dotáhli mě do pokoje.
,,Dobrou noc Jasone" řekl Khalil.
,,Dobrou" řekl jsem mu nazpátek a jelikož jsem byl zhulenej tak jsem usnul.Khalil táta😂 kooonecne víkend♣ a já budu moct vydávat části! YEAAH❗ NÁZOR?❤💜😱✋
*S
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...