POHLED ROSE
Uběhl další týden a Jason se ještě neprobudil. Začínám strácet trpělivost ale jsou to jen dva týdny, jinší lidé jsou v kómatu třeba rok. Musím to vydržet. Teď jsem na cestě za Jasonem jak už to dělám každý den dva týdny.
Nemám auto a tak musím jít pěšky samozřejmě tu je ještě možnost a to je metro. Ale půjdu pěšky. Zanedlouho jsem dorazila do nemocnice na namířila si to na Jasonův pokoj.POHLED JASONA.
Uslyšel jsem otvírání dveří a mě hned trklo do hlavy že přišla Rosie nebo doktor a že tu nebudu aspoň chvíli sám. Deptá mě to a moc.
,,Ahoj Jayse." řekla po chvíli ticha s povzdechnutím. Sedla si ke mě a chytila mě za ruku.
,,Zase studená." šeptla a hladila mi ruku.
Kurva Jasone probuď se! Notak!!
,,Jayse musím ti něco říc-.." dořekni to!!
,,Promiňte slečno, potřebuji s Vámi mluvit." řekl doktor. Bezva zas tu budu sám.
Za asi deset minut přišla Rose s povzdechem.
,,Jasone....doktor mi řekl že je padesáti procentní šance že se probudíš." začala brečet přičemž mě chytila za ruku. Doprdele jak je to možný!! Tak moc jsem se chtěl probudit, chtěl jsem.ji obejmout a už nikdy nepustit.
Jasone zmáčkni jí ruku! Ty to dokážeš kurva chlape!! Říkalo mi podvědomí.
Musím zvládnout aspoň takovou maličkost. Posbíral jsem ze sebe všechnu sílu která ve mně zbyla, a zmáčkl Rose ruku jak nejvíc to šlo. Přestala brečet, podařilo se.
,,Jasone, jestli mě slyšíš, udělej to znovu." udělal jsem tak jak řekla. Zasoustředil jsem se a znovu jí lehce zmáčkl ruku.
,,Panebože Jasone." Mohl jsem vědět že se usmála, ale vidět jsem to nemohl. ,,Hlavně se probuď prosím." aach jo kurva.
,,Takže.. jestli jsi mě slyšel..tak jsi musel postřehnout i to co jsem ti říkala minule." Nojo maybe. Taky k tobě začínám něco cítit a vím že je to na dobré cestě.×flashback×
,,Chybí mi ty naše každodenního blbosti Jayse. Pamatuješ jak jsi mě zachránil? Zřejmě to byl osud a dal mi tebe nebo to bylo ve správný čas, na správném místě. Asi k tobě něco začínám cítít Jayse ale nevím jak na to budeš reagovat ty."
×Endflashback×
Jo na to si pamatuju. Jedno vim jistě. Musím se snažit probudit.
Myslíte si že se Jason probudí??(^.^)
Líbila se vám část?
Koment potěší❤😱
*S
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...