21 - Texts

912 53 4
                                    

Ráno jsem se probudil na ostré paprsky slunce které se mi pohrávali na obličeji. Protřel jsem si oční víčka a podíval se kolem sebe. Vstal jsem a šel do kuchyně. Přešel jsem k lednici a z ní vytáhl vajíčka. Pak potřebné suroviny jako je sůl. Udělal jsem si míchaná vajíčka které když jsem snědl si to namířil do koupelny. Dal jsem si rychlou sprchu a po dokonání předešlé činnosti jsem si vyčistil zuby. Když jsem byl hotov přešel jsem ke skříni a oblékl se do jednoduchého oblečení.
Vytáhl jsem mobil a prošel všechny sociální sítě. Samozřejmě nechyběla ani další výhružná zpráva od pana Biebera.

Příště tvůj kamarád odevzdává věci včas. Nerad čekám. Taky jsem mu dal co proto aby si to pro příště zapamatoval. :)

Zatl jsme pěsti a v mém mozku si představoval jak se ten hajzl svíjí v bolestech.
Mé přemýšlení vytrhl zvonek který doslova zmáčknutím hořel. Popošel jsem ke dveřím a podíval se do kukátka. Stál tam Jaden. Dveře jsem ihned otevřel a Jaden mi spadl do náruče.
,,Kurva! Ještě mi řekni že ti udělal ten zkurvysyn Bieber!" oči měl napuchlé takže mě těžko viděl.
,,Pojď pomalu. Odnesu tě do obýváku." přikývl a polkl.
Jadena jsem pomalu položil na gauč. Pod hlavu jsem mu dal polštář. Podíval jsem se mu na břicho. Plno modřin. Cele břicho Pokrývala jen fialová barva. Sáhl jsem mu na břicho samozřejmě sykl bolestí.
,,Přinesu ti led. Aspoň tě to z té menší části nebude bolet." přikývl.
Šel jsem do mrazáku pro led a pak se vrátil k Jadenovi.
Led jsem pomalu položil na jeho břicho.
,,Co se tam stalo?" zeptal jsem se.
,,Prostě mě zmlátili jeho gorily."
,,Bastard." zasyčel jsem.
Jaden si povzdychl.
,,Jadene musím ti něco říct."
,,Poslouchám." otočil ke mně hlavu.
,,Já..já zabil jsem Chazze." povzdychl jsem si. Ne že bych toho litoval ale zasloužil si to.
,,Co že jsi?!" rychle si sedl ale pak si lehl a zasyčel bolestí.
,,Tohle jsi neměl dělat Jayse. Půjdou po tobě."
,,Justin mi celou dobu posílá zkurvený zprávy. Jen počkej až se mi ten parchant dostane do rukou." zatl jsem pěsti.
,,Jasone.. Je to Justin Bieber. Zmlátí tě jeho gorily ne on. Je to jen vychcaný hajzl."
,,Neboj Jadene. Sám mi napsal že se brzo setkáme tváři v tvář. A tu jeho mu rozkopu."

°°

Jen něco krátkého😇
*S

Dark SideKde žijí příběhy. Začni objevovat