,,Jdeme!" okřikl jsem kluky kteří byly ve svých pokojích. Všichni sem přišli.
,,Khalile, kdy přijdou ti Greenovi chlapy?" zeptal jsem se zvedajíc hlavu od mobilu.
,,Už by tu měli být" řekl mi nazpátek. Jsem tak nedočkavý, kurva skoro dva a půl týdne jsem bez Rose! Celou jí vyobjímám a zlíbám. Z mého přemýšlení mě vytrhl zvonek což značilo jedno; a to že už jsou tu a já si můžu jít pro svou lásku.
,,Jdu tam" Khalil vylítl z židle a šel otevřít. Podíval jsem se na hodinky a bylo 22:14. Ideální.
,,Cody vem tu tašku jsou tam zbraně" řekl jsem a on jí vzal.
,,Jdeme!" řekl Khalil a my všichni nasedli i s dalšími třemi kluky mého věku do auta.
,,Takže, tohle je Jordan, Franklin a Carlos, seznámíte se jindy" přikývli jsme a Khalil vyjel z parkoviště.
,,Rozdejte si zbraně" řekl jsem a Cody mi podal tašku ve které byly zbraně. Všem jsem je rozdal a kupodivu vyšlo to akorát.
,,Kde to je Khalie?" zeptal jsem se ho.
,,V Bronxu, myslím že Chinestreet, je to tam schátralý" bože chudák Rose, a můžu za to já.
,,Kluci,dávejte na sebe pozor" vyrušil mě z dlouhého přemýšlení Khalil který přijel před schátralý sklad.
Otočil se na nás a spustil.
,,Ať se stane cokoliv, pořádně se ohlížejte, je to velkej sklad. Tak jdem, žádný stres" přikývli jsme a všichni potichu vystoupili z auta a šli ke skladu.
,,Cody, Franklin, Jaden a Martin semnou zbytek s Jasonem" řekl a já kývl na Jordana, Camerona a Lucase.
Potichu jsme se vplížili do zadní části, kde byly malý dveře samozřejmě otevřený. Pomalu jsme jako komando postupovali skladem, avšak naráz se ozval výstřel. Po chvíli skladem znělo jen střílení nábojů. Khalil a ostatní za námi po chvíli přišli, a schovali se za jakoukoliv věc. Střelil jsem dva chlapy tmavé kůže a když jsem měl prázdnou cestu, Khalil na mě kývl, abych šel najít Rose. Vyběhl jsem a všichni mi kryli záda. Rozběhl jsem se na schody které jsem do sekundy vyběhl a prohledal všechny pokoje až jsem z jednoho uslyšel křik. Dívčí křik. Neváhal jsem a hned jsem rozrazil hnědé dveře. Když jsem je rozrazil začal jsem nekontrolovaně brečet.Taaakze schválně jsem to udělala na dvě části, aby jste se měli na co těšit. Ráda vas napínam a to tak zůstane😂🙏♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
*S
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...