36 - You're My Whole World

812 49 13
                                    

POHLED ROSE

Probudila jsem se kolem půlnoci protože mě bolela hlava, bylo mi horko a taky jsem měla žízeň. Otevřela jsem oči a porozhlédla se po pokoji.
,,Jasone?" řekla jsem potichu.
,,Pořád tě bolí hlava?" on nespal?
,,Tys nespal?" zeptala jsem se ho.
,,Spal ale probudil jsem se. Pořád ti je špatně?" zeptal se znova.
,,No, jo motá se mi hlava." povzdychla jsem si. Jason vstal a obešel postel k mojí straně. Z nočního stolku mi podal čaj a prášek.
,,Děkuju." řekla jsem když jsem prášek spolkla.
,,Proč dekuješ? Neděkuj, tohle je maličkost." zasmál se a vytáhl teploměr.
,,Ukaž změřím ti teplotu." řekl a zvedl mi ruku. Pod paži mi vložil teploměr a když zapípal vytáhl ho. Když se na něj podíval pokroutil hlavou.
,,Skoro 40 Rosie, zvýšila se ti." opravdu mi bylo strašný horko a motala se mi hlava.
,,Do zítřka se to určitě zlepší." odpověděla jsem mu na to a lehla si na bok.
,,Jak myslíš. Ale kdyby ti zas bylo nějak špatně tak mi řekni." povzdechl si a lehl si vedle mě. Jen jsem mu na to přikývla a víc si k tělu přitáhla pěřinu.
,,Až se to zlepší, tahle celá situace, kdy bych mohla jít domů?" zeptala jsem se a otočila na něj hlavu.
,,Tohle je tvůj nový domov." odpověděl a uchechtl se.
,,Jak to myslíš?" zeptala jsem se ho a nadzvedla obočí.
,,Víš Rosie já tě vážně miluju, kvůli tvým slovům jsem se probudil, a kvůli tobě jsem se přes všechno dokázal přenést. Teď je řada na mně. Chci aby jsi byla co nejvíc v bezpečí protože tě šíleně miluju. Už se známe skoro 7 měsíců to je neuvěřitelný..." povzdechl si, pokroutil hlavou a otočil se na mě. Chvíli jsme se na sebe dívali a pak se na sebe zasmáli.
,,Taky tě miluju. Totálně jsi mi změnil život." přisunul si mě k němu, obmotal si kolem mě ruce a dal mi pusu do vlasů.
,,Ty mě taky." tentokrát mi dal pusu na čelo.
,,Jasone? Kdo vůbec povolil tohle?"
,,Co myslíš?" řekl svým rozrušeným chraplákem.
,,To že spolu jsme v jedný posteli." zasmáli jsme se oba naráz.
,,Já, a tak už to i zůstane." řekl a lehl si nademě. Ležel nademnou a díval se mi do očí. Byla jsem úplně vedle z jeho pohledů, byly dokonalé. Byla jsem vedle z jeho celého. Do tváří se mi nahrnula červen a já odvrátila pohled, ale to by nebyl Jason kdyby mě nechytil za bradu a neotočil si mě k němu.
,,Nemusíš se stydět. Jsi roztomilá když se červenáš." políbil mě lehce na ústa, pak polibek prohloubil; tedy přidal jazyky. Už to bylo po druhé co jsme se líbali ale tohle bylo jinačí. Dával do toho všechno. Líbal mě tak pomalu jako kdybych byla ta nejkřechčí věc na světě a to se mi na Jasonovi líbilo. Byl opatrný, do ničeho mě nenutil a nikam nespěchal. Byl to prostě muž mých snů a já jsem sním víc než spokojená.

Tak je tu další část je o něco kratší, doufám že vám to nevadí. Nevím co víc bych vám k tomuhle napsala; doufám že se vám líbil😁 děkuji vám všem💜
*S

Dark SideKde žijí příběhy. Začni objevovat