,,Je to tu úžasný." vydechla nadšeně Rose a rozhlížela se všude kolem. Já se na ni jen usmál.
,,Zlato, jdu do auta pro deku a košík, dobře?" přikývla a já odešel k autu z kterého jsem vytáhl věci na piknik. Všechno jsem to vzal a vrátil se zpátky k Rose. Ta už byla vyslečená z šatů a měla jen plavky.
,,Hele!" zamračil jsem se.
,,Co se děje?" zeptala se ustaraným hlasem.
,,Já si myslel, že se budeme koupat nazí." povzdechl jsem si, ona se zasmála, a já potom taky. Její smích je prostě nakažlivý.
,,Kdy půjdeme do vody?" zeptala se.
,,Prostřu deku a jen si vysleču tričko, plavky už mám na sobě." přikývla. Když jsem tak udělal chytil jsem ji za ruku a šli k pláži kde jsme se trochu ocákali vodou aby jsme si na to zvykly. Když už se nám to zdálo teplé tak jsme šli dál do hloubky; samozřejmě ne moc. Lidí tu bylo maximálně třicet takže to bylo v pohodě. Když jsme byly v hloubce a Rose už nedosáhla, tak jsem si ji k sobě přitiskl a ona si kolem mě obmotala nohy nad čímž jsem se usmál. Po chvíli, jsem se neudržel a přitiskl se jí na rty, polibek mi opětovala a dokonce se do polibku usmála. Co bych vám měl povídat. Její rty jsou dokonalé.
Když jsme už byly dlouho ve vodě, tak jsme se rozhodli že se půjdeme najíst a namazat což jsme měli dřív, ale nějak jsme na to zapomněli.••
,,Moc jsem si to užila." řekla Rose když jsme dorazili domů.
,,Já taky." usmál jsem se na ni.
,,Nepůjdeme do sprchy? Minule jsi mi to slíbila." nevině jsem se na ni usmál.
,,Dobře." uchechtla se a já se v duchu zaradoval.
Začal jsem se vyslíkat ale Rose stála.
,,Chceš do sprchy nebo do vany?" zeptal jsem se jí.
,,Do sprchy." řekla jednoznačně, pořád ale stála a já už měl jen boxerky.
,,Ukaž pojď sem. Hlavně buď v klidu, nemáš se za co stydět." přikývla. Pomalu jsem jí sundal šaty, a pak spodní prádlo. Pak jsem si já sundal poslední kousek oblečení. Zčervenala.
,,Rosie.. Všechno je v pořádku, dobře?" usmál jsem se. Přikývla a poprvé se na mě za tu dobu strávenou v koupelně podívala.
Naměřil jsem správnou teplotu vody a pak jsme oba vlezly do sprchy.
Umyli jsme se a pak jsem vzal sprchový gel. Vymáčkl jsem si trochu na dlaň a rozetřel jí to po ramenech, zádech a prsou. Pak jsem jí namydlil nohy a ona si to opláchla.
Váhavě se na mě podívala ale pak vzala sprchový gel a vymáčkla si trochu na dlaň. Rozstřela mi to po břiše, ramenech a krku. Váhavě se znovu podívala na mě a přešla níž. Jen jsem jí sledoval a ani se nehýbal. Celého mě tedy umyla. (:D)••
,,Vedla sis skvěle." řekl jsem jí když jsme si lehly do postele.
,,Vážně? Neřekla bych. Jsem dřevo." povzdechla si.
,,Rosie, jsme teprve na začátku vztahu, je jasný že se budeš stydět. Ale předemnou nemusíš." usmál jsem se na ni.
,,Dobře." řekla nakonec a lehla si na mou odhalenou hruď. Přejala mi prstem po kříži který jsem měl vytetovaný mezi prsy.
,,Proč máš tolik tetování? Nebo co vůbec tvá tetování znamenají?" zeptala se zničeno nic.
,,Které myslíš?" zachraptěl jsem.
,,Tak třeba ten kříž, římské číslice a toho anděla co máš na ruce." usmála se já taky.
,,Tak kříž protože věřím v boha, římské číslice.. To se narodila moje mamka což mi říká že mi psala zprávu a neviděl jsem se sní dva roky a ten anděl to je.... To je Isabell lásko." usmál jsem se a po dlouhé době si na ni vzpomenul.
,,Promiň Jayse." vzala mi ruku a políbila mě na hřbet ruky.
,,Ale to nic." usmál jsem se.
,,Taky bych chtěla tetování." zvedl jsem zrak.
,,Vážně? Tak to kdykoliv." usmál jsem se a ona na mě taky.
,,Zlato.. Jela bys semnou do Toronta?" poškrábal jsem se na zátylku.
,,Samozřejmě, za rodiči?" usmála se.
,,Jo.. Nějak příští měsíc." přikývla.
,,Jsem unavená." zívla si.
,,Tak jdem spát." políbil jsem jí na vršek hlavy. Lehla si do mého objetí a za chvíli jsme oba v objetí toho druhého usnuli.Tak je tu pokračování, o něco delší a já doufám že se vám všem líbí.❤☺
Jinak jak se máte a co škola?😊
*S
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...