49 - Manhattan

592 32 5
                                    

Zjistil jsem jednu zásadní věc, a to takovou že nikdo nerozdává tak tvrdý rány jako je život. Můžu být sebesilnější, stejně mě srazí na kolena, a nechá mě klečet, když to připustím. A přesně tohle se mnou dělá můj zkurvený život. Klečím jako nějaký kokot na kolenou a čekám až se stane zázrak. Jenže teď už to tak není a ani nebude, jsme na cestě do New Yorku. Jestli nebudou ani v NY tak už vážně nevím, ráno jsme ještě hledali něco v tom baráku a našli jsme tam jenom tenký car papírů a účtenku. Všechno svědčí k tomu že v tom posraným New Yorku jsou.
,,Jadene, vstávej" žduchl jsem do něj trochu.
,,No" řekl když otevřel oči.
,,Potřebuju, abys zašel za Greenem" řekl Khalil Jadenovi.
,,Proč já?" povzdechl si.
,,Protože jsi nejmladší a flákáš se. Prostě tam prosím tě zajdi a přijď sním. Řekni že přijel Khalil a pak sním prostě přijď na BrodwayHills okay?" Jaden přikývl a Khalil ho vysadil někde na křižovatce. Případám si jako kdyby všichni dělali všechno za mě a leze mi to na nervy.

POHLED JADENA

Jadene tamto, Jadene skoč tam. Už mi to leze na nervy ale co bych pro své kamarády neudělal. Hlavně pro Jasona. Mimochodem kluci z gangu drží hubu a pořád jsou potichu. Proč jsou tak zamlklý? No nic. Zazvonil jsem na zvonek Greena. Mimochodem Green je náš starý známý, není ani nějak starý je mu 27, pořád se sním bavíme, ale absolutně nechápu na co ho Khalil potřebuje.

,,Ahoj, Jadene dlouho jsem tě neviděl. Co ty tu?" zeptal se a já se probral z tranzu.
,,Oh, Ahoj. Přijeli jsme sem s Khalilem a Jasonem. Bohužel ti teď nemůžu říct o co jde, ale když půjdeš semnou Khalil ti to vysvětlí" přikývl vzal si bundu a šel semnou.

POHLED JASONA

,,No konečně jste tu" uslyšel jsem Khalila u vchdových dveří což znamená že Green i s Jadenem už jsou tu. Chtěl jsem jít za nimi ale začal mi zvonit mobil. Na displeji bylo napsaný neznámé číslo, s váháním jsem to zvedl.

,,Ano?" promluvil jsem a hned se někdo začal zákeřně smát. Ihned jsem to poznal.
,,Biebere" zasyčel jsem.
,,McCanne, myslel jsem si že to nezvedneš" uchechtl se.
,,Co chceš kurva" znovu jsem zasyčel.
,,Co chci já? Ty chceš Rose ne? Ve 21:30 buď na Manhattanu, budu tě tam čekat" řekl a típl to.

,,Kurva" podíval jsem se na hodiny které ukazovali devět hodin večer, moc času nemám a Manhattan není zrovna nejblíže. Vzal jsem si klíčky od auta a pak se garáží vydal k autu. Nikoho za zadkem nepotřebuju, prostě si jdu pro Rose ať to stojí co to stojí.


Takže tohle je pro vas definitivně v prdeli, protože jediná Zdenka6 co se stane 😂 každopádně Bieber mění nálady no :D
*S

Dark SideKde žijí příběhy. Začni objevovat