O ROK POZDĚJI
,,Jasone.." vzdychala mi Rose sladce do ucha když jsem do ní přirážel. Stoupla mi husina na rukou. Udělal jsem se do ní a ona chvíli po mě taky. Svalil jsem se na druhou půlku postele.
,,Dobrou noc, lásko" zašeptal jsem jí do ucha, ale ona spala.
,,Miluju tě" dal jsem jí pusu na líčko a odtáhl se od ní. Co všechno se za ten rok změnilo? O Bieberovi žádné zprávy, pořád jsme v Kalifornii, skoro všechno při starým.
Řekl bych že žádná změna. Zavřel jsem oči a pi chvíli usnul vedle Rose.POHLED ROSE O TÝDEN POZDĚJI
Už týden v kuse zvracím. Jason se o mě neustále stará, je to od něj hezké. Napadlo mě že bych mohla být nemocná, ale to jsem pak vyloučila protože mě napadlo že jsem těhotná. Beru antikoncepci tak v čem je problém? Je tu jediná možnost jak si to odůvodnit a to testem.
Dneska mi bylo docela dobře takže jsem se rozhodla, že půjdu do lékárny.
,,Jasone, jdu s Kristen, dobře?" pohladila jsem ho po tváři a usmála se na něj jenže on mi věnoval nechápavý pohled.
,,Jdu s tebou" obmotal si kolem mého pasu ruce a já svoje dala za jeho krk.
,,Ale notak, to chceš jít s holkama? Jayse za hodinu jsem zpátky jen jdeme na kafe, a navíc dneska mi je dobře" dala jsem mu pusu na líčko a odtáhla se od něj.
,,Nerad tě pouštím samotnou" posmutněl, byl zatraceně roztomilej. Znovu jsem k němu přišla dala mu pusu kterou ihned prohloubil a tak jsme tam stáli dokud nám nedošel kyslík.
,,Slibuju že se mi nic nestane. Miluju tě" přešla jsem ke dveřím a otevřela je.
,,Taky tě moc miluju. Užijte si to" usmál se na mě a přešel ke dveřím.
,,Ahoj" řekla jsem mu a on chytil kliku dveří.
,,Ahoj" naposledy jsme se na sebe usmáli a pak už zavřel dveře a já mohla jít.Myslíte si že bude těhotná?🌹💜
Jaká by byla reakce Jasona? Kdyby byla těhotná, řekla by mu to? BLÍŽÍME SE KE KONCI PŘÍBĚHU!🌺
*S
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...