Jadena jsem nechal ležet na gauči nerad bych sním teď hýbal. Co se týče Rose psala mi že zítra odpoledne přijede tak ji počkám na nádraží.
Chtěl jsem si jit lehnout ale to by mi nesměla přijít další zpráva.Neznámé číslo: Jak vidím s radostí jsi nereagoval. :)
Rozhodl jsem se že tomu bastardovi napíšu.
Vy: Hele Biebere. Už mě vážně nebaví tvoje zkurvený zprávy. Běž doprdele.
Neznámé číslo: A co Chazz? Tomu jsi taky řekl bež doprdele a vystřelil mu mozek z hlavy?
Co napsat. Takhle to vážně bylo.
Vy: I kdyby proč sem zatahuješ Chazze?
Neznámé číslo: Byl to můj parťák. A mimochodem hezky jsem se do ní tehdy udělal. Byla tak úzká a nevinná. :)
On znásilnil Isabell?! Až se mi ten zkurvysyn dostane do rukou nezbyde z něj nic! Nahromadil se ve mě vztek a bouchl jsem do zdi. ,,Kurva!"
Vy: Zahráváš si s mojí trpělivostí ty zkurvysyne?!
Neznámé číslo: No jo. Tak už to je McCanne.. ;)
Nepodepsal jsem. Jelikož jsem z nervů hodil s mobilem. Zvedl jsem ho z podlahy a povzdychl jsem si. Zapl jsem ho a ihned mi na skočila jedna zpráva. Snad tušíte od koho.
Neznámé číslo: Bohužel McCane. Byl to jen kurva dobrý byznys za zkurveně moc peněz. Tak už to hold chodí. :)
Vy: Tohle není důvod proč jí musel Chazz zastřelit! Ty to nechápeš? Já jí miloval!! Ještě jste na mě dokonce hodili všechny důkazy a já promrhal tři roky v kriminálu! Všichni si myslí že jsem to udělal já. Rodiče mě nekontaktují a kdo za to může? Ty a tvůj zkurvený gang kurva! Dejte mi pokoj!
Vy: Ale Notak Jasone. :)
POHLED JUSTINA
Baví mě ho provokovat. Chudáček neví kudy kam. Ale nebojte. Já mu ještě ukážu kdo je tu pán a jak se ke mě bude chovat. Neodepsal jak neočekávané.
Tak a je tu Justin. Myslíte si že má povahu hajzla?
Zanedlouho bude i Pohled Rose tak si nenechte uniknout ani jednu část😊 Reads koment a votes potěší❤
*S
ČTEŠ
Dark Side
FanfictionCopyright ©2016 GrandeeBooks. [PROBÍHÁ KOREKCE] Zaplést se do mafie nečiní nic dobrého, ale zaplést nevědomě do mafie někoho, na kom vám záleží, je jako kdyby vám někdo vyrval srdce z hrudníku. A tohle přesně se stalo Jasonovi, když přišel dívku s...