-1-

10.7K 306 168
                                    

#DÜZENLENDİ#

Bu gerçek olmamalı , bu bir rüya olmalı ya da bir nevi kabus olmalıydı.

Nasıl olurda ailem bunca zaman bana yalan söyler anlamıyorum . Bunu benden nasıl saklarlar ?

Benim özel gücümün olması yetmezmiş gibi - ki hala inanmıyorum -bir de şimdi ailemden uzak başka bir yere gidecekmişim.

Ne demişti annem ...?

"Gücünü keşfedip kullanabilmek ve kendini koruyabilmen gerek bu yüzden ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ'ne gitmen şart."

ah bu delilik...

Neyse bunları daha fazla düşünerek sinirlenmek istemiyorum .

Şuan her şeyi unutmak istiyorum . Bunun da en kolay yolu bedenimi uykunun kollarına teslim etmek.

Hızlıca yatağıma uzanarak yorganin altına girdim . Komodinin üzerindeki lambayı kapatıp gözlerimi bir süre tavana diktim .  Bir süre sonra gözlerim uykuya yenik düşmüştü .

Uyandığımda babam kalkmam için beni çekiştiriyor annem ise  ;

- "Güneş kalk kızım direnme artık konuşmamız gerekenler var. Hadi uyan canım."

Kalkmak gerektiğini biliyordum bu yüzden pes ettim. Yavaşça yatakta dik bir şekilde oturdum Bu şekilde de babamın vücudumu sarsan ellerinden kurtulmuş oldum .

- "Tamam kalkıyorum."

Oflaya puflaya banyoya ilerledim . Ilık bir suyla duş aldıktan sonra dişlerimi de fırçalayıp kahvaltı masasına oturdum ve biraz atıştırdım daha sonra annemin ve babamın yüzlerine diktim gözlerimi ..

-"Daha ne kadar bekleyeceğiz, anlatın artık bende şu Özgür Ruhlar Akademisi denen saçma yere gitmek için hazırlanayım. Malum yatılı okul ya..."

Sesimi ayarlayamadan biraz bağırdım ama onlar 15 yıl boyu bunu benden saklamışlar oh olsun.

Annem daha sakin bir ses tonuyla konuşmaya başladı .

- "Öncelikle sesinin tonunu ayarlamalısın Güneş ve sözümü kesmeden beni dinle ."

Hiç dinlemek istemesemde hafifçe kafamı aşağı yukarı salladım.

- "O zaman artık başlayalım. Güzel  kızım sen daha küçükken biz senin gücün olacağını az çok tahmin ediyorduk ki yanılmadık çünkü ailesinde özel gücü olan çocuklar istisnasız hepsinin özel gücü var. Haliyle seninde özel gücün olması lazım . Çünkü bizimde senin yaşındayken özel güçlerimiz kendilerini belli etmeye başlamıştı.
Melesa ben bir akıl okuyucuyum."

Bir dakika ya ben doğru mu duydum az önce ?
Akıl okuyucuyum mu dedi o ?
ay başka güç mü yoktu anne ?
Şimdi anladım benim küçükken söylediğim yalanları nasıl anladığını... of ya of.
Ay bir dakika beni şuan duyuyor mudur ?
En iyisi emin olmak için içimden konuşmuştum .

"anne beni duyuyor musun?"

Annem;

" Evet kızım seni duyuyorum ayrıca aynen öyle özel gücüm sayesinde yalan söylediğinde hemen anlarım. Babanın ise hipnoz özelliği var . Sen de hem akıl okuyorsun hemde hipnoz edebiliyorsun. Bunlarla beraber bir gücün daha var şifa gücü bu nasıl oldu henüz bizde bilmiyoruz senin bir tane gücün olması gerekiyordu fakat tam 3 özel gücün var . Ah sen şimdi ben daha gücümü bilmeden , keşfedemeden siz nasıl öğrendiniz diyorsun yanılıyor muyum?"

Ya yuh ya hemen de nasıl aklımı okudu?
ay Güneş yine okuyor aklını sus Güneş sus.

Boğazımı temizleyerek;
"Aynen öyle bende bunu düşünüyordum nasıl öğrendiniz ?"

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin