-20-

1.9K 133 9
                                    

#DÜZENLENDİ#

Ne dediysem Çınar bir türlü kabul etmiyordu. Can'ın da hala inanmamış olduğundan emin değilim  zaten amacı sadece eğlenmek ve merak duygusunu bastırmak .

- "Çınar bak dediklerim doğru bunu size kanıtlayabilirim . İstesem seni hipnoz edip akademiye götürebilirim fakat ben bunu yapmadım . Sizinle bu işi ciddi ciddi konuşup seni kendim ikna etmek istedim . Hadi kardeşim ,hadi yakışıklı inan ve gel benimle ben güçlerimi size vermek istiyorum . "

Çınar derin bir nefes aldı .

- "Güneş bu anlattıkların .......akıl almaz şeyler . Benden bunlara inanmamı söyleme lütfen. Bunlar çok saçma."

- " Ne hissettiğini biliyorum ve anlıyorum  , aynı şeyi ailem sandığım insanlar bana ilk söylediğinde hissetmiştim . Böyle birde bire söylemek istemezdim ama daha fazla zamanım kalmadı . Akademiden bekliyorlar .Kısa bir süreliğine bu işleri halletmek için izin almıştım ve zamanım doldu .Ne olur kabul et . Ben akademiye tek dönmek istemiyorum . Artık sizi yanımda istiyorum . Yine aynı şekilde olalım hep beraber . Sen bana abilik et . Can yine şebek olsun  . Esprileriyle bizi soğutup sinir etsin  ve sonra dayanamayıp bunlara gülelim. Hadi Çınar hadi yakışıklı "

Çınarın dizlerinin önünde durdum .

Çınar:

- "Hadi tamam dedim güzelim.... peki sonra ne olcak   Teyzemlere   ne diyeceğiz . Sonuçta yatılı bir yer."

-"Sen yeter ki kabul et  yakışıklı ben onu   da halledeceğim.

Çınar :

-" peki güzelim seni mi kıracağım, senin istediğin olsun .

Çınar'ın söylediği ile boynuna atladım . Sonra Can'ın sorusu ile ayrıldım .

Can :

- "Ne yani şimdi bizimde mi özel gücümüz olacak ?"

-Aynen öyle

..................

Yemek masasına oturmuş ne diyeceğimi düşünüyorum. Sinan Amca ve Nazan  teyzeyi nasıl ikna edebilirim . En iyisi doğaçlama yapmak . Başka çare yok.

- "Nazan teyzem ,Sinan Amcam ."

Dayanamayıp söze başladım . Tüm gözler üzerime geldi.

Nazan teyze :

- "Buyur güzel kızım."

- "Size bir şey söylemek istiyorum . Can , Çınar ve benim ne kadar yakın arkadaş olduğumuzu  hatta abi kardeş gibi olduğumuzu biliyorsunuz. "

Sinan Amca:

- "Bilmez olur muyuz "

Sinan Amca gülümseyerek dinliyordu beni .

- "İşte ben yine Çınar ve Can ile eskisi gibi olmak istiyorum. Belki uygunsuz bulacaksınız bu isteğimi , belki kabul etmeyeceksiniz ama ben Çınar ve Can'ın benim gittiğim akademiye gelmesini istiyorum."

Nazan teyze :

- "Ama kızım ....."

-" Lütfen Nazan teyze önce beni dinleyin . Ben abim gibi bildiğim daima beni koruyup kollayan Çınar' ı , her daim espri yapıp bizi neşelendirmek için kendini feda eden  Kardeşim olan Can'ı yanımda istiyorum . "

Sinan Amca :

-" Güneş kızım seni kendi çocuklarımızdan ayırt etmeden seviyoruz . Bunu sende biliyorsun . Fakat senin gittiğin akademi  yatılı bir yani bilemiyorum ."

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin