-5-

3.1K 185 39
                                    

#DÜZENLENDİ#

AYAZ'IN AĞZINDAN;

- "Dizi falan çekiyoruz da benim mi haberim yok?
Alın şu kanı da bir an önce uyansın . Şakanın hiç sırası değil "

Doktora baktım istifini bozmamıştı. Bu da sinirlenmeme neden oldu . Sakin görünmeye çalışarak Güneş' in anne ve babasına doğru - sahte anne ve babasına -döndüm.

Birbirlerine bakmaya devam ettiler. Sevda Hanım'ın gözlerinin içi kızarmış göz yaşları bardaktan boşalırcasına akıyordu.

Murat bey ise hala sakinliğini koruyordu. Emre gözlerini yere dikmiş öylece duruyordu.

Nasıl bu kadar sakin olabiliyorlar hala anlamıyorum. Diğerlerine bakmadan önüme döndüm.

Doktor nihayet konuşması gerektiğini anlamış olacak ki boğazını temizleyerek bana dikti yeşil gözlerini.

-" Maalesef ki hepsi doğru"

Kısa bir süre susup tekrar konuştu ;

- "Güneş' in gerçek ailesi kim ?"

Yeşil gözleri Sevda hanım ve Murat bey arasında gidip geliyordu.

Murat bey sakin bir şekilde - onların sakin durması beni sinirlendirse de şuan ne diyeceğini merak ettiğimden susuyorum- konuşmaya başladı.

Murat bey;

- "Bu burada konuşulacak bir şey değil . Kanlar uyuşmuyor bunu bizde biliyoruz . Güneş' in şifa gücü var kendini şimdiye iyileştirmesi gerekiyordu. Neden iyileşmedi?"

Teyzem konuşma sırasının ona geldiğini anlayarak söze girdi.

- "Size anlatmış olduğunu sanıyordum ama yanılmışım . Güneş' in tek bir gücü var o da istediği gücü elde edebiliyor . Şuan vücudunda toplam 3 gücü olmasının sebebi de bu. Tabi aslında toplam 4 gücü var. Sizin özel güçlerinizi öğrenebilir miyim ?"

Sevda Hanım:

-"akıl okuyucuyum"

Murat Bey:

-"hipnoz edebiliyorum"

Teyzem tekrar konuşmaya başladı.

- "Büyük ihtimal Güneş farkında olmadan gücünü sizin üzerinde kullanmış ama kendisi bunun farkında olmadan yapmış. Gücünüzün bir kısmını almış tamamını almamış . Bu yüzden kullanmada zorluk çekiyor. Çevrenizde şifa gücü olan birininde gücünün bir kısmını almış olmalı . Zaten gücünün hepsini alsaydı , Güneş iyileşmiş olurdu "

Teyzem daha sonra derin bir nefes alıp tekrar konuştu .

- "Güneş' in başka bir özelliği daha var fakat bunu Güneş uyandığında okulda duyuru yapacağım. Sizin Güneş' in gerçek ailesi olmamanız ona zarar vereceğini anlamına gelmez. Bunu şimdi burada söylemem hiç iyi olmaz. Güneş bir nebze de olsa iyileşir ama kan bulamazsa iyileşmesi belki haftalar belki aylar belki de yıllar alabilir. Bunun sonucunda da siz biliyorsunuz ki güçlerini kullanmadığı için güçleri yok olmaya başlar. Her neyse az önce de dediğim gibi burada konuşmamız iyi olmaz. Bu nedenle benim odama gidelim."

Teyzem bu sefer de bana döndü .
- "Ayaz sende gel sen olay anında oradasın , belki ufak detaylarla oku atan kişiyi anlamamıza yardımcı olursun"

Ben de başımı salladım sonra teyzem yine konuştu .

- "Elif sen diğerlerini al odalara gidin"

Herkesten ayrı sesler geldi ama en sonunda hepsi gittiler bizde teyzemin odasına doğru ilerledik.

Odanın önüne geldiğimizde teyzem içeri girmemizi söyledi. Önden Murat bey ve Sevda hanım arkadan da ben girdim.

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin