Multi de güneşin Tılsımı var . Kafamdakine pek uymuyor , renkleri ve şekli tam böyle değil aslında . Siz anlamışsınızdır .
İyi okumalar dilerim . Umarım hoşunuza gider .#DÜZENLENDİ#
Gözlerimi açtığımda bomboş karanlık bir oda da olduğumu gördüm .
Yeter be sürekli karanlıkta buluyorum kendimi . Bu ne ya ..
Söylene söylene gözlerim karanlığa alıştığı zaman kollarımdan ve ayaklarımdan bir yatağa bağlı olduğumu fark ettim.
Odayı incelediğim de yatağın yanında bir küçük komodin diğer tarafında geniş bir koltuk , bir dolap ve bir küçük masa olduğunu gördüm. Ben neden buradayım peki?
Uzun bir süre düşündükten sonra kaçırıldığımı hatırladım!
Ben kaçırıldım! Kaçııırıılldımm!!!
İyi de beni kim , neden kaçırsın ki?
Ayrıca bir insan kaçırdığın da böyle bir odaya koyar ki? Aslında bu iyi bir şey ama önceden izlediğim dizilerde çok pis bir odada sandalyeye bağlı oluyordu ama ben yatağa bağlı temiz ama karanlık bir odadayım.
Neyse şimdi bunu tartışmanın zamanı değil. Buradan nasıl çıkacağım ?
Aşağıdan ayak sesleri gelmeye başladığında hemen gözlerimi kapattım. Neden bunu yaptım bilmiyorum ama böyle olması daha cazip geldi bir an.
Ayak sesleri artmaya başladığında düzenli nefes alıp vermeye başladım . Kapı yavaşça açıldı. İçeri giren kişi tam tepemde duruyordu.
- "Uyanık olduğunu biliyorum güzelim."
Nasıl ya ? Nereden anladı bu şimdi? Kesin bu da onun özel bir yeteneğine bağlıdır .Yine de ses çıkarmamak en iyisi diyerek gözlerimi açmadım ve aynı pozisyonda durdum.
- "Hadi ama güzelim yapma böyle ."
Güzelim demesine sinir olmaya başladım . Çünkü öyle o bir ses tonuyla konuşması tiksinmeme neden oldu.
Sinir katsayılarım yanar dağı aşmaya başlamışken iğrenç kahkası ile gözlerimi açtım .
Karşımda 30-35 yaşları civarında sakallı esmer bir adam oturuyordu ve pis bir gülümseme ile suratıma bakıyordu .
- "Sinirlendin mi güzelim ?"
- "Bana güzelim deme!! "
Cırlamam karşısında hiç bir tepki vermeden pis gülümsemesi ile bakmaya devam etti .
- "Neyse zaten şuan konumuz bu değil . Konumuzun ne olduğunu öğrenmek ister misin? Dur ya da ilk olarak tanışalım ben Sinan . Senin adın ne demeyeceğim . Şimdi Güneş'ciğim eğer akademiye arkadaşlarının yanına dönmek istiyorsan tılsımı bana verirsin . Eğer vermek istemezsen çekeceğin acıları öğrenmek istemezsin. Bunun için bir biraz düşün ."
-" Beni okla yaralayan sen miydin?"
Sinan :
- "Hmm bir düşüneyim sence?"
- "Anlaşıldı sensin ama beni okla vurduğunda ya ölmüş olsaydım o zaman istedin şeyi elde edemezdin. "
Sinan :
- "Akıllı ve güzel bir kız. Dur bir düşüneyim normalde anlatmazdım ama hadi yine iyisin içimden geldi. Ok ile vurulduğunu zaman yanında genç bir çocuk varmış , asıl hedef oydu ama isabet yanlış olmuş ve sana dek gelmiş. Yani anlayacağın üzere istedigim bir şey değildi ama işte oldu . Seni okla yaralayan adamı da boşuna merak etme , artık öyle biri yok.Neyse hala bana cevap vermedin tılsımı acı çekmeden verecek misin ? Yoksa acı çekerek mi vermek istersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)
FantasyWhatty2018 ; bir kez 4, bir kez 5. Bir kez 7. Sıra Her şey Güneş' in Özgür Ruhlar Akademisine kayıt olmasıyla başladı. Bu kitapta sımsıcacık bir dostluk , bir gençlik aşkı ve daha niceleri ... Güneş 'in dünyasına hoşgeldiniz... Özgür ruhlar Akade...