- FİNAL-

2.4K 152 68
                                    

Bu bölüm bol entrikalı olacak . İyi okumalar dilerim .

Dünkü bol ağlamalı geçen günün ardından bugün daha  enerjik  bir şekilde kalktım .

Rutin işlerimi halletikten sonra dolabımdan bugün giyeceklerimi çıkardım . ( Multimedya)

Dün akşam Ayaz bugün dışarıda kahvaltı edelim diye bir teklif sunmuştu . Bende bu teklife olumlu bakarak evet demiştim.

Kapıyı açıp dışarı çıkacağım an karşımda Ayaz 'ı görmem ile olduğum yerde sıçradım.

-" Ödülü kopardın , yine "

-"Sana da günaydın sevgilim "

Sevgilim mi? , Az önce bana sevgilim mi dedi o ? Ay onun ağzından duymakta ne kadar güzelmiş .

Ne diyeceğimi şaşırmıştım bildiğin.

En sonunda bir kaç saniye sonra kendimi toparladığıma kanaat getirdiğim de ağzımı araladım.

-" G-ü-ünaydın "

Yinede kekelemiştim işte . Tabi böyle kelimelere alışık olmayınca insan garipleşiyor haliyle .

Ayaz 'ın yüzündeki sırıtış büyüdüğü an kapıdan çıktım ve koridorda yürümeye başladım .

Bir kaç saniye sonra o da bana yetişmişti.

Ayaz :

-" Seni bu kadar etkilediğimi bilmiyordum."

Keşke bu kadar açık sözlü olmasan.

........................................................................

Beni getirdiği yeri sanki daha önceden planlamıştı . Manzaralı açık alan , serin ve gayette şık bir mekana getirmişti beni.

-" Burası çok güzel "

Ayaz 'ın yüzündeki gülümseme her neyse buraya geldiğinde solmuştu. Aklına bir şey gelmiş gibiydi ama benim konuşmam ile irkildi.

Ayaz ;

-" Küçükken de böyle yerlere gelirdik . Kesik kesik bazı şeyleri hatırlıyorum artık . Babam sessiz sakin yerleri severdi . Bende ona çekmişim sanırım . Yada küçüklükten kalma bir alışkanlık da olabilir ."

Bu anlattıkları karşısında bende eski yaşamımı hatırlatmıştım. O zamanlar her gün bugün olduğu gibi enerjik kalkardım . Anneme yardım eder . Babamla haberler hakkında konuşurdum. Acaba onlar neler yapıyor ?

-" Ayaz ..?"

-" Efendim sevgilim "

-" Y-ya şöyle konuşmasana heyecanlanıyorum ve saçma sapan konuşuyorum . "

-" Tamam sana Bir daha sevgilim demem sevgilim"

Ah birde gülümsemiyor mu, ölüyorum bildiğin . Sen gülme be Ayaz !

-" bak ya "

-" tamam tamam bir şey demiyorum sen bana ne söyleyecektin ?"

-" Ayaz ...acaba benim ailem ne yapıyordur?"

-" Sahte ailen mi?"

-" Evet "

-"Aslında bende bu konuyu açmak istiyordum Güneş ama morelini bozmak da  istemiyorum . Madem konusu açıldı. Bende kendi fikrimden bahsedebilir miyim?"

-" Ya sen nasıl birisin? Sorman hata "

-" Ben de bir kaç gündür bu konuyu düşünüyordum . Bende senin gibi ilk başlarda çok kızdım sana bu şekilde yalan söylemelerine ama sonuç olarak seni büyüten kişi onlar . "

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin