#DÜZENLENDİ#
Alarmın sesiyle uyandım. Dün gece Elif olanları anlattı , meğersem not kağıdını odada düşürmüşüm.
Ayaz ve diğerleri ile beni aramaya çıkmışlar ama saat geç olunca akademiye dönmüşler . .
Sabah uyanır uyanmaz Emel hoca ile konuşmuşlar ve tam kadro ormana gelmişler .
İğneyi yani şırıngayı ise laboratuvarda( burada da her şey var ama nedense ben bilmiyorum) incelemişler .
Sadece uyku ilacıymış. Her neyse işte , ormanda baya bir ilerlemişler ve sonra bir tabela görmüş Şeyma ve tabelanın yanına gelir gelmez toprak ortadan açılmış karşılarına asansör çıkmış yani gizli geçit gibi bir şey .
Sonrası ise beni buldular ve şimdi buradayız işte.
Elif :
- "Güneş tavana bakarak ne düşünüyorsun?"
Evet resmen yarım saattir yataktan kalkmadan tavana bakarak dün olanları düşünüyorum.
- "Dün olanları ."
Elif :
-" Takma artık bak bugün derse de girmeyeceğiz zaten bizimkilere söyleyelim de bir yerlere gidelim."
Dün olanlardan sonra Emel hoca bir gün dinlenelim diye bize izin verdi . Bize derken Elif , ben , Şeyma, Ayaz,Efe, Erdem,Anıl ,Duru falan işte .
-" Tamam o zaman hazırlanıp çıkarız."
Elif :
-" Hadi çabuk ."
Şimdi -yine ve yine- yeni fark ediyorum da Elif çoktan hazırlanmış.
- "Elif sen ne zaman hazırlandın?"
Elif :
- "Sen boş boş düşünürken. Hadi ama konuşma da hazırlan artık"
- "Tamam ya"
Yataktan kalkıp rutin işlerimi yaptım. Dolaptan kot şort ve su yeşili bluz seçtim.
Güneş'in kıyafetleri( MTV911 için👆)
Saçlarımı bugün hafif dalgalı yapmıştım. Dudak parlatıcımı ve rimelimi de sürüp beyaz spor ayakkabılarımı da alıp giydim ve yarım saattir kapının önünde beklemekten ağaç olmuş Elif'in yanına gittim.
Kapıyı açtığımda bizim ekip hepsi beni bekliyordu. Ağzım o şeklini almış bir şekilde baktım bizimkilere.
Ayaz :
- "Kapat ağzını sinek kaçacak."
-" Siz ne zaman geldiniz?"
Elif :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)
FantasyWhatty2018 ; bir kez 4, bir kez 5. Bir kez 7. Sıra Her şey Güneş' in Özgür Ruhlar Akademisine kayıt olmasıyla başladı. Bu kitapta sımsıcacık bir dostluk , bir gençlik aşkı ve daha niceleri ... Güneş 'in dünyasına hoşgeldiniz... Özgür ruhlar Akade...