#DÜZENLENDİ#
ŞEYMA' NIN AĞZINDAN;
Doktorun benim kan vereceğimi söylediğinde bir şey demedim daha doğrusu diyemedim .
Bir süre diğerlerini inceledim. Onlarda benim gibi şaşkın ama şaşkınlıktan daha çok mutluluk vardı hepsinin yüzünde.
Güneş' in kurtarılacağının kesinleşmesinin verdiği mutluluk bu. Tabiki de Güneş için kan vereceğim.
Serviste ilk karşılaştığım da hiç haz etmemiş olsam da sonra anladım Güneş' in ne kadar iyi kalpli biri olduğunu.
Benim ise nasıl olurda onca kişi ile kanı uyuşmaz da gelip de benimle uyuşması oldu şaşkınlığım. Fakat bunlarla beynimi yormak istemiyorum.
Zaten Güneş' in yanına revire daha gelmeden kalbimde bir huzursuzluk sezmiştim ve bu huzursuzluk revire geldiğimde daha da artmıştı. Kendimi yorgun ,bitkin , yaralı ve Güneş' in yerinde ben yatıyormuş gibi hissediyorum . Daha fazla böyle susamam herkes benden bir cevap bekliyordu. Vakit kalmadan cevabımı verdim.
- "Güneş için hemen kan vermek istiyorum . Bir an önce kendini toparlaması hepimiz için güzel bir haber "
Birden konuştuğumda verdiğim cevap karşısında ilk afalladılar ama sonrasında hepsi teşekkür edercesine baktılar suratıma fakat Ayaz anlamadığım bir şekilde baktı suratıma.
Sonra ise herkesin ağzından sesler geldi.
Şeyma ;
- "Çok sağol "
ilk atağa geçen Emre oldu hızla bana sarıldığında ilk karşılık vermedim daha sonra kendime geldim ve sarıldım sevdiğime. tabi Emre bunu bilmiyordu. Yavaşça geri çekildi oysa keşke hiç çekilmeseydi.Herkes sarıldı bana en sona Ayaz kaldı ve sadece gözüme baktı ve;
Ayaz ;
- "teşekkür ederim "
Doktor bu olanlara sadece gülümsedi ve sonrasında konuşmaya başladı.
- "Tamam hadi gel gidelim kan vermeye sonrasında konuşursunuz."
.....................................
Akademideki bütün öğrenciler uyudular tabi ben ve tahminen bizimkiler hariç.
Bende şuan odamda ki pencereden dışarıyı seyrediyorum ve Güneş'i düşünüyorum.
Normalde şimdiye uyanması gerekirdi neden böyle oldu ki ? Umarım yarın uyanır . Umarım kan konusunda bir problem çıkmaz . Gerçi DNA ' larımız bile benzer iken kan konusunda problem olacağını sanmıyorum. Bugün gerçekten çok yorucu bir gündü . Güneş' in bir ok ile karnından yaralanması sonrasında ailesi bildiği insanlar gerçek ailesi olmadığı ve sonrada benim ile olan bu kan ,DNA olayları.. Henüz Güneş bilmese de hepsi ayrı bir ironi resmen. Ben kan verdikten sonra doktor odalarımızda gidip yarını beklememiz gerektiğini söylemişti.
Ben ve diğerleri itiraz ettik fakat sonuç olarak yatağımda uzanıyorum . Ayaz ise ikna olmadı ve Güneş' in odasında uyanmasını bekleyeceğini söyledi .
Güneş' in ailesi desen onlara bile izin vermedi Ayaz odada kalmalarını.. Ayaz' ı ilk defa böyle görüyorum. Ya Güneş' ten hoşlanıyor ya da gözlerinin önünde ok ile vurulduğu için vicdan yapıyor emin değilim .
Emre ise o da kalmak istedi Güneş ile ama Ayaz hiç kimseyi istemedi yanında. Bugün ilk defa bana Emre sarıldı ve bana sarılması aklıma geldikçe karnımdaki kelebekler uçmaya başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)
FantasyWhatty2018 ; bir kez 4, bir kez 5. Bir kez 7. Sıra Her şey Güneş' in Özgür Ruhlar Akademisine kayıt olmasıyla başladı. Bu kitapta sımsıcacık bir dostluk , bir gençlik aşkı ve daha niceleri ... Güneş 'in dünyasına hoşgeldiniz... Özgür ruhlar Akade...