-21-

1.6K 152 3
                                    

#DÜZENLENDİ#

AYAZ'IN AĞZINDAN;

Güneş 'in odasından çıktığımda beni izleyen onlarca gözle karşılaştım .

- " Güneş'i yatağa yatırdım doktor nerede ?"

Anıl :

-" Birazdan gelecekmiş."

Erdem :

- "Geldi bile"

Erdem'in baktığı yere baktığımda doktorun hızlı adımlarla geldiğini gördüm . Kısa bir süre de yanımıza gelmişti .

Doktor :

-" Bana olanları anlatın  ona göre olası durumlara karşı hazırlıklı olalım ."

Elif  :

-" Bugün Emel hoca Güneş ile alakalı bir duyuru yaptı eminim duymuşsunuzdur ."

Çınar :

- " Duymasan da şuan önemli olan bu değil . Önemli olan Güneş . İçeride baygın bir şekilde yatıyor bir şeyler yapın !!!!"

Can :

- " Çınar sakin ol !"

Şeyma :

- "Olay şu; Emel hoca Güneş 'in elementleri kullanmasını istedi .  Güneş 'de bütün elementleri kullandı hemde daha önce hiç eğitim almadan ."

-" Sanırım yorgun düştüğünü anladın artık harekete GEÇ!!"

Daha fazla dayanamayıp bağırdım . İki saattir burada çene çalıyorlar . Kız orada kim bilir ne halde ??

Arya yanıma geldi ve ellerini yüzümün yanlarına sabitledi .

Arya :

- Abi lütfen sakin ol . Şuan burada bağırman ile hiç bir şey elde edemezsin ."

Emre:

- "Doktor artık içeri gir ve bir şeyler yap ."

Efe :

-" Bence de yoksa birazdan orada sen yatarsın "

Doktor:

-" Herkes sakin olsun Güneş daha önce bunun gibi bir çok olay yaşadı . Bünyesi alışık artık . Ben şimdi ne olur ne olmaz diye bazı kontrolleri yapacağım . En fazla 4-5 saat sonra aranıza döneceğine eminim "

Doktor Güneş 'in odasına girdi . Biz de meraklı gözlerle arkasından baktım . Hadi be Güneş hadi daha seni sevdiğimi yeni kendime yedirebildim .

........................................................................

GÜNEŞ'İN AĞZINDAN;

Başımın ağrısı , üzerimdeki yorgunluk hissi hepsi üst üste gelmişti ve gözlerimi açamıyorum .

Ayaz geldi bana " ben sana aşığım " dedi ben gözümü açıp bir tepki bile vermedim.!!

Ayaz beni seviyor !!

Ayaz bana aşık !!

Ben onu seviyor muyum?

Tılsım :

-' Güneş inkar etme artık sende ona aşıksın . '

-" Tılsım  ben bilmiyorum yani ben daha önce benim sevdiğim biri olmadı . Emre hariç gerçi onu saymıyorum. Ben genelde erkekler ile abi -kardeş - kanka gibi terimler haricinde bir sevgi hissetmedim . Ayaz bu üç benzetmeye de uymuyor ama emin değilim ."

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin